Uren hud hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. september 2015

Jeasor85

jeg døjer rigtig meget med uren hud i ansigtet, på ryggen og på brystkassen. Er ked af det for det er mega grimt. Synes jeg har prøvet mange forskellige ting men intet virker. 

Har i erfaring med noget der hjælper på uren hud??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2015

Mitlivsommooor

Jeasor85 skriver:

jeg døjer rigtig meget med uren hud i ansigtet, på ryggen og på brystkassen. Er ked af det for det er mega grimt. Synes jeg har prøvet mange forskellige ting men intet virker. 

Jeg bruger Avéne, til uren hud, morgen og aften og min hud er blevet så fin. 

Anmeld Citér

25. september 2015

MysteriousAngel

Jeasor85 skriver:

Tog på ferie til tyrkiet og fik dem brændt væk. Det var det eneste der virkede på mig 

Anmeld Citér

25. september 2015

Sissel

Er det også noget du døjer med når du ikke er gravid?

Anmeld Citér

25. september 2015

70121416

Jeasor85 skriver:

Hej... 

Jeg bruger ansigstvand fra Matas og 2 forskellige cremer fra puderdåserne også fra Matas. 

Kan sætte billeder ind, det er kanon produkter uden al muligt i og til gode priser

Anmeld Citér

25. september 2015

Aspek

Jeg døjede for år tilbage med det, fandt en spray som kunne afhjælpe dem på ryggen- kunne jo ikke selv nå. Mener det var clinique der lavede den.

og så har sol og frisk luft altid været rigtig godt 

Anmeld Citér

25. september 2015

SMC

Hvis det er rigtig slemt, så prøv at kontakte din læge. Vedkommende vil muligvis kunne hjælpe, eller henvise dig til en hudlæge. Mit bedste råd er, at det hjælper at få professionel hjælp. 

Anmeld Citér

25. september 2015

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Hos mig hjælper det at bruge oliefrie produkter, specielt ansigtscreme.

Hvis jeg putter olie i mit hår er jeg sat til i nakken, ryggen, panden og kinderne dagen efter.  

Har i mange år døjet med acne, og har været igennem flere medicinske behandlinger. Nu kan jeg holde det nede med den rette creme.  Jeg har været glad for ole Henriksen's oliefrie men den blev for dyr for mig i længden.  Fandt på et tysk apotek en serie der hedder oil frei, og den er mindst lige så god og koster kun omkring 100 kr. Den er drøj i brug og er god fugtgivende. Kan sagtens være ude i hårdt vejr og i bygninger med klima anlæg uden min hud reagere.  Den kan også købes på nettet. 

Anmeld Citér

25. september 2015

Jesuisunefemme

Jeasor85 skriver:

Basiron 5% virkede fra den ene dag til den anden nærmest på min ryg da jeg døjede meget med acne der i mine sene teenageår.

Anmeld Citér

28. september 2015

Joe92

Jeg havde stor glæde af arganolie. Jeg køber det til d.1 igen da jeg igså er begyndt at få uren hud igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.