7+2 - maven spænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
8 svar
4 synes godt om
25. september 2015

Lisbeth1985

Hej piger.

Jeg er 7+2 i dag, og har hele dagen haft nogle vilde spændinger i maven (fra navlen og ned) - er det normalt? Det gør ikke ondt, men er bestemt heller ikke behageligt.

Det kom i morges, da jeg gik tur med hunden og er ikke gået væk endnu - det er dog betydeligt bedre, når jeg lægger mig ned.

Efter min sidste graviditet endte med en MA, er jeg vildt bekymret for alting - jeg håber, at i kan berolige mig lidt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2015

Christine

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Jeg er 7+2 i dag, og har hele dagen haft nogle vilde spændinger i maven (fra navlen og ned) - er det normalt? Det gør ikke ondt, men er bestemt heller ikke behageligt.

Det kom i morges, da jeg gik tur med hunden og er ikke gået væk endnu - det er dog betydeligt bedre, når jeg lægger mig ned.

Efter min sidste graviditet endte med en MA, er jeg vildt bekymret for alting - jeg håber, at i kan berolige mig lidt.

Jeg ville umiddelbart gætte på ligamentsmerter. Så jeg tror altså ikke det er farligt 

Anmeld Citér

25. september 2015

Lisbeth1985

Christine skriver:

Jeg ville umiddelbart gætte på ligamentsmerter. Så jeg tror altså ikke det er farligt 

Jeg håber også,at det er ligamentssmerter. Jeg har bare ikke oplevet spændinger på denne måde før,hvilket gør mig lidt bekymret:-(

Anmeld Citér

25. september 2015

Lotus86

Med din triste erfaring i bagagen, så tænker jeg, at alt (næsten) du ikke har oplevet endnu, kun kan være gode tegn Ligamentsmerter kan virkelig være ubehagelige, og til tider lidt smertefulde. Og husk, når først man har set et blinkende hjerte, så er der 97% chance for et levedygtigt foster ved termin

Anmeld Citér

25. september 2015

Sedigfor

Hvis du virkelig er bange vil jeg købe en scanning (: 

Anmeld Citér

25. september 2015

Lisbeth1985

Lotus86 skriver:

Med din triste erfaring i bagagen, så tænker jeg, at alt (næsten) du ikke har oplevet endnu, kun kan være gode tegn Ligamentsmerter kan virkelig være ubehagelige, og til tider lidt smertefulde. Og husk, når først man har set et blinkende hjerte, så er der 97% chance for et levedygtigt foster ved termin

Det kan du jo godt have ret i :-) Jeg er bare opmærksom på ALT pt. Jeg glæder mig til at komme på den anden side af 12.uge :-)

Anmeld Citér

25. september 2015

Lisbeth1985

Sedigfor skriver:

Hvis du virkelig er bange vil jeg købe en scanning (: 

Jeg skal til scanning på onsdag!

Anmeld Citér

26. september 2015

Lotus86

Lisbeth1985 skriver:

Det kan du jo godt have ret i :-) Jeg er bare opmærksom på ALT pt. Jeg glæder mig til at komme på den anden side af 12.uge :-)

Det er der ikke noget at sige til  

Anmeld Citér

26. september 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ligamentsmerter!! Jeg havde det på præcis samme måde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.