Kunne det være min tur nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2015

M&J87

Anonym skriver:

Havde du andre symptomer der? For jeg har hverken ømme bryster eller andre symptomer :-) 

Nej ømme bryster har jeg først nu 5+0

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

Tootsie85

Anonym skriver:

Hej piger! 

Min kæreste og jeg har været i gang med projekt baby i 4 måneder nu 

Jeg havde ÆL for en lille uges tid siden, og jeg har nu i 2 dage oplevede stik og niv i maven og underlivet. Det er faktisk ret smertefuldt når de kommer. Det kommer specielt hvis jeg spænder eller suger maven ind.

Jeg synes bare det er ret tidligt, hvis det skulle vise sig at være tegn på graviditet

Nogen der erfaring med så tidlige symptomer?

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en test. Det kan godt være tegn på graviditet.

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

Tootsie85 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en test. Det kan godt være tegn på graviditet.

Tester igen om et par dage, og så har et lægebesøg på onsdag, så kan han også lige teste :-D

Uh, hvor er det bare spændende! :-D 

Rart at vide der er håb! :-)

Anmeld Citér

26. september 2015

Tootsie85

Anonym skriver:

Tester igen om et par dage, og så har et lægebesøg på onsdag, så kan han også lige teste :-D

Uh, hvor er det bare spændende! :-D 

Rart at vide der er håb! :-)

Jeg havde også utroligt ondt og mærkede jag og stik nogle dage efter ægløsning og det viste sig at jeg var gravid.  Men har haft smerter on/off under hele graviditeten og det er også normalt. Held og lykke!

Anmeld Citér

26. september 2015

Rikke12345

Jeg kan også tyde en meget svag streg  hvis testen er aflæst inden for den angivne tid, så vil jeg tro der er håb  ved mine graviditeter har heg dog aldrig oplevet så svage steger, men derimod to helt klare streger, men det afhænger jo også af hvornår og hvor tidligt man tester.. 

jeg oplevede ingen tidlige graviditetstegn, så kan desværre ikke hjælpe dig.. Men håber for dig at det er en graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.