Pædagoguddannelsen på UCC

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2015

Papillon

Er der nogen herinde, der er igang med pædagoguddannelsen på UCC?

Jeg har siddet og kigget på opbygningen og kan se, at de to lange praktikperioder ligger i slutningen af henholdsvis 3. og 5. semester. Men med vinterstart virker det umiddelbart ulogisk, for så starter man i praktik lige før sommerferien. Kan det passe? Eller hvordan fungerer det?

Jeg har gennemsøgt deres hjemmeside fra ende til anden og forsøgt at skrive til studievejledningen uden held. Så håber der måske sidder en herinde, der kan give mig svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2015

esioul

Papillon skriver:

Er der nogen herinde, der er igang med pædagoguddannelsen på UCC?

Jeg har siddet og kigget på opbygningen og kan se, at de to lange praktikperioder ligger i slutningen af henholdsvis 3. og 5. semester. Men med vinterstart virker det umiddelbart ulogisk, for så starter man i praktik lige før sommerferien. Kan det passe? Eller hvordan fungerer det?

Jeg har gennemsøgt deres hjemmeside fra ende til anden og forsøgt at skrive til studievejledningen uden held. Så håber der måske sidder en herinde, der kan give mig svar

Jeg ved at hende der kom i praktik efter mig, skulle være i praktik fra maj - okt må det være. Men man har jo ret til ferie.

Min praktik løber fra dec-maj. Så lang sommerferie 

Anmeld Citér

25. september 2015

Papillon

esioul skriver:

Jeg ved at hende der kom i praktik efter mig, skulle være i praktik fra maj - okt må det være. Men man har jo ret til ferie.

Min praktik løber fra dec-maj. Så lang sommerferie 

Gad vide om man så holder ferien forskudt? For hvis den helt udelades, burde man jo komme igennem hurtigere end normeret (ikke at det ville gøre mig noget ).

Hvor går du henne og hvor langt er du? Er du glad for uddannelsen?

Anmeld Citér

25. september 2015

esioul

Papillon skriver:

Gad vide om man så holder ferien forskudt? For hvis den helt udelades, burde man jo komme igennem hurtigere end normeret (ikke at det ville gøre mig noget ).

Hvor går du henne og hvor langt er du? Er du glad for uddannelsen?

Jeg går i Aalborg. 

Har 1½ år tilbage...

Det er okay, men noget forvirrende da vi er første hold på den "nye" uddannelse. Ferien undlades ikke. Nogle institutioner har tvunget lukket nogle uger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.