Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle,
Vi har et 1 årigt barn og er gået i gang med baby nr. 2
Jeg har dog kun haft menstruation 1 gang for ca. 2 mdr. siden.
Kan det alligevel lykkes?
Hvad er jeres erfaringer?
Hvor længe forsøgte I inden det lykkedes?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så vidt jeg forstår så kan det altid lykkedes så længe man har mens. Mens = ægløsning jo. Men synes det er en ret lang cuklus du har. Har du snakket med lægen?
Har du prøvet at tage en test? Det lyder godt nok lang tid du ikke har haft mens (:
jeg havde regelmæssigt mens.
Anonym skriver: Hej alle, Vi har et 1 årigt barn og er gået i gang med baby nr. 2 Jeg har dog kun haft menstruation 1 gang for ca. 2 mdr. siden. Kan det alligevel lykkes? Hvad er jeres erfaringer? Hvor længe forsøgte I inden det lykkedes?
Der gik 6 år inden det lykkedes. Blev også udsat termin flere gange ved skanning, hvilket jeg vidste ikke passede. Der var nemlig kun et tidspunkt jeg kunne være blevet gravid på( min mand var hjemme i en weekend, ellers arbejdede han flere måneder i udlandet. Fødte også først 42+ selv efter de udsatte terminer, så hvor sent barnet reelt kom til verden ved jej ikke. Jeg har aldrig rigtig forstået forløbet.
Krydserfingre skriver: Så vidt jeg forstår så kan det altid lykkedes så længe man har mens. Mens = ægløsning jo. Men synes det er en ret lang cuklus du har. Har du snakket med lægen?
Det gjorde jeg den gang jeg fødte. Min læge sagde at det er normalt at menstruationen ikke er regelmæssig i starten. Altså når man begynder at få den igen efter fødsel.
Hun sagde også at man godt kan blive gravid selvom den er uregelmæssig og rådede til beskyttelse.
Sedigfor skriver: Har du prøvet at tage en test? Det lyder godt nok lang tid du ikke har haft mens (: jeg havde regelmæssigt mens.
Det har jeg og den er negativ. Jeg tog den da jeg var 2 uger over tid. Så tænkte jeg at mine hormoner nok ikke er helt på plads endnu.
Men vi er faktisk først begyndt på nr. 2 for 2 dage siden.
Anonym skriver: Der gik 6 år inden det lykkedes. Blev også udsat termin flere gange ved skanning, hvilket jeg vidste ikke passede. Der var nemlig kun et tidspunkt jeg kunne være blevet gravid på( min mand var hjemme i en weekend, ellers arbejdede han flere måneder i udlandet. Fødte også først 42+ selv efter de udsatte terminer, så hvor sent barnet reelt kom til verden ved jej ikke. Jeg har aldrig rigtig forstået forløbet.
Uha. Det er lang tid. Håber ikke vi skal vente så længe
Anonym skriver: Det har jeg og den er negativ. Jeg tog den da jeg var 2 uger over tid. Så tænkte jeg at mine hormoner nok ikke er helt på plads endnu. Men vi er faktisk først begyndt på nr. 2 for 2 dage siden.
Ja okay, så er du nok ikke gravid endnu, medmindre i har haft ubeskyttet sex på andre tidpunkter (:
Det er vel kun at vente.
Sedigfor skriver: Ja okay, så er du nok ikke gravid endnu, medmindre i har haft ubeskyttet sex på andre tidpunkter (: Det er vel kun at vente.
Nej det er jeg nok ikke. Vi må vente og se
Jo mere jeg tænker over det, jo mere ønsker jeg det faktisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128