Feber!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.471 visninger
22 svar
6 synes godt om
24. september 2015

Appelsin

Nej nej nej...

har fundet ud af at jeg har haft feber on/off i over en uge! Blev forkølet for halvanden uge siden og har været småsvimmel som ved feber! Men troede det var graviditeten, også det at jeg har kampsvede sådan! Også fordi forkølelsen hurtig var væk og der ingen grund til feber var!! Men her til aften målte jeg det til 38,5!! Har skyndt mig at tage 1g paracetamol for at sænke temperaturen! Men nu er jeg vildt bange for at graviditeten går tabt på grund af feber!! Er kun 3+6! 

Ringer til lægen imorgen! 

Nogen der har prøvet at have feber så tidligt og alligevel har fået raske børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

Flomse

Ro på, det sker der ikke noget ved:-)

Anmeld Citér

24. september 2015

hmg86

Hørte på et tidspunkt at feber og forkølelse kan være et af tegnene ved graviditet, så tror ikke der sker noget ved det..

Anmeld Citér

24. september 2015

70121416

Da jeg blev gravid med min den første var jeg syg og forkølet mellem æl og testdag.... 

Har os hørt fra mange at det kan være tegn på graviditet.

god bedring 

Anmeld Citér

24. september 2015

sne190810

Rolig, rolig. Du stresser din krop og psyke mere end nødvendigt - hvis det er noget, som gør enten for/til ift graviditet er det intet du er herre over alligevel. 

Hvad tænker du, at få ud af at ringe til din læge?

Anmeld Citér

24. september 2015

S*DD

Jeg var også syg da jeg fandt ud af jeg var gravid 4+3. så ro på.. 

Anmeld Citér

25. september 2015

Appelsin

Jeg tænker bare at det ikke er godt at slæbe sig på arbejde med 38,5 i temperatur! Har kroppen feber skal den hvile! Hvis det er graviditeten er jeg mere rolig! Men feber er som regel et tegn på at kroppen prøver at bekæmpe noget! Derfor vil jeg da om ikke andet ringe og høre, hvordan jeg skal forholde mig! Desuden har det stået på i over en uge og jeg er absolut ik på toppen! Har et anstrengende arbejde også! Men vil da lige høre hvad lægen siger! 

Men det trøster meget at i mener at det ik gør nogen skade! Jeg forstår bare ik man skal have feber så længe? 

Anmeld Citér

25. september 2015

Appelsin

Har ringet til lægen og graviditet udløser ikke feber! Endten er det en virus jeg stadigvæk slæber rundt på ellers så kunne det være en urinvejsinfektion! Lægens eneste bud! Men de gange jeg har haft urinvejsinfektion var jeg ik i tvivl. Men nu afleverer jeg en tisseprøve og så kan jeg da udelukke det. Må afvente og se om feber fortager sig igen! 

Anmeld Citér

25. september 2015

Christine

Appelsin skriver:

Nej nej nej...

har fundet ud af at jeg har haft feber on/off i over en uge! Blev forkølet for halvanden uge siden og har været småsvimmel som ved feber! Men troede det var graviditeten, også det at jeg har kampsvede sådan! Også fordi forkølelsen hurtig var væk og der ingen grund til feber var!! Men her til aften målte jeg det til 38,5!! Har skyndt mig at tage 1g paracetamol for at sænke temperaturen! Men nu er jeg vildt bange for at graviditeten går tabt på grund af feber!! Er kun 3+6! 

Ringer til lægen imorgen! 

Nogen der har prøvet at have feber så tidligt og alligevel har fået raske børn? 

Jeg havde meget slem forkølelse og feber da jeg lige var blevet gravid med min datter, det fik fint 

Paracetamol bør man til gengæld undgå så vidt muligt under graviditeten. Dog ikke pga abortrisiko 

Anmeld Citér

25. september 2015

Christine

Appelsin skriver:

Har ringet til lægen og graviditet udløser ikke feber! Endten er det en virus jeg stadigvæk slæber rundt på ellers så kunne det være en urinvejsinfektion! Lægens eneste bud! Men de gange jeg har haft urinvejsinfektion var jeg ik i tvivl. Men nu afleverer jeg en tisseprøve og så kan jeg da udelukke det. Må afvente og se om feber fortager sig igen! 

Hvis det "bare" er forkølelse, så er det helt ok. Det er jeg sikker på. Influenza er ikke så.godt, men jeg vil tro du ville have det meget værre ved en rigtig influenza (synes folk bruger det ord meget frit,  hvor der tit være er tale om forkølelse med feber).

God bedring, det skal.nok gå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.