Hvad var jeres hcg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.303 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2015

energystar

Jeg er i dag 6+4. Var til scanning på en fertilitetsklinik i tirsdags, da jeg har på fornemmelsen at der er noget galt. De kunne ikke finde blommesækken og mente det kunne være en graviditet udenfor livmoderen. Jeg fik taget blodprøver og hcg var på 6000. I dag var det på 7000. Hun sagde, at det ikke gjorde så meget, at tallet ikke var fordoblet når det var så højt. Skal til scanning igen om en uge. Hun mente at chancen var 50-50 eller måske 40-60 pga de ikke fandt blommesækken i tirsdags. Hvad har jeres hcg været på ca 6+?? Nogen som har haft en graviditet udenfor livmoderen og hvornår begyndte I at have ondt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2015

Mortil2drenge<3

energystar skriver:

Jeg er i dag 6+4. Var til scanning på en fertilitetsklinik i tirsdags, da jeg har på fornemmelsen at der er noget galt. De kunne ikke finde blommesækken og mente det kunne være en graviditet udenfor livmoderen. Jeg fik taget blodprøver og hcg var på 6000. I dag var det på 7000. Hun sagde, at det ikke gjorde så meget, at tallet ikke var fordoblet når det var så højt. Skal til scanning igen om en uge. Hun mente at chancen var 50-50 eller måske 40-60 pga de ikke fandt blommesækken i tirsdags. Hvad har jeres hcg været på ca 6+?? Nogen som har haft en graviditet udenfor livmoderen og hvornår begyndte I at have ondt? 

Mit hcg var også på de 6000 i uge 6 ca og havde steget til 10.000 og noget på 3 dage så var heller ikke fordoblet men de var slet ikke bekymret blev scannet og de fandt en Tom fostersæk og ugen efter var der hjerteblink 

Anmeld Citér

24. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Åh, man kan desværre slet ikke regne med HCG på den måde, eller sammenligne kvinder i mellem, desværre. Med hvis du Googler kan du finde nogle meget brede "normal-intervaller". Jeg har både prøver høj og lav HCG, hvis det er gået galt - og én gang midt i mellem, som viste sig som en almindelig graviditet (indtil videre). Rigtig meget held og lykke.  Også med den svære ventetid...

Anmeld Citér

25. september 2015

energystar

Molly90 skriver:

Mit hcg var også på de 6000 i uge 6 ca og havde steget til 10.000 og noget på 3 dage så var heller ikke fordoblet men de var slet ikke bekymret blev scannet og de fandt en Tom fostersæk og ugen efter var der hjerteblink 

Tusind tak for dit svar! Det giver mig lidt håb, hvilket jeg har meget brug for lige nu! :-) 

Anmeld Citér

25. september 2015

energystar

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Åh, man kan desværre slet ikke regne med HCG på den måde, eller sammenligne kvinder i mellem, desværre. Med hvis du Googler kan du finde nogle meget brede "normal-intervaller". Jeg har både prøver høj og lav HCG, hvis det er gået galt - og én gang midt i mellem, som viste sig som en almindelig graviditet (indtil videre). Rigtig meget held og lykke.  Også med den svære ventetid...

Tak for dit svar :-) ved godt at man ikke kan sammenligne - har nok bare lidt brug for historier som minder lidt om min og ender godt. Er så svært at vente en uge på at få endeligt svar :-( 

Anmeld Citér

25. september 2015

Mortil2drenge<3

energystar skriver:

Tusind tak for dit svar! Det giver mig lidt håb, hvilket jeg har meget brug for lige nu! :-) 

Jeg havde åbenbart sprunget en cyklus over så de troede først jeg var længere henne og de sagde at det er meget normalt også hvis man har regelmæssige menstruationer normalt  

jeg ved hvordan du har det og det er slet ikke sjovt at gå rundt med den uvished om der er noget eller ikke, og troede selv løbet var kørt men nu er jeg altså næsten 14 uger henne  så du må tro på det 

jeg håber det bedste for jer 

Anmeld Citér

25. september 2015

Steffecph

Jeg var godt nok 7+0. Men mit tal var 158000. 

Jeg blev dog undersøgt grundigt, fordi det var så højt. Det var ikke helt normalt. 

Anmeld Citér

26. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

energystar skriver:

Tak for dit svar :-) ved godt at man ikke kan sammenligne - har nok bare lidt brug for historier som minder lidt om min og ender godt. Er så svært at vente en uge på at få endeligt svar :-( 

Det er frygteligt at vente, uden at vide om man er købt eller solgt. Jeg kan dom sagt kun hjælpe med et "det kan gå begge veje", sol du jo allerede ved. Men som sagt... sidst jeg var i en sådan situation, endte det godt! Rigtig meget held og lykke med det hele...

Anmeld Citér

26. september 2015

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej.. Da jeg blev gravid med min nr 3 var mit hcg tal på 86 da jeg var i uge 6... Det var meget lavt og jeg fik taget en blodprøve.. Og ugen efter var den på 97.. Stadig meget lavt... Kom til lægen igen nogle dage efter og der sprang mit hcg helt op på 14000.. Jeg fik afvide af jeg var en "langsom" starter.. Og i 3 uger turde min læge ikke bekræfte min graviditet fordi den sagtens kunne være udenfor livmoderen... Men så kom dagen i uge 9 og jeg startede på vandrejounalen og den blev bekræftet... Og jeg var gravid med en sund lille pige.... Jeg var så bange, men heldigvis var hun der og hun kom til verden som det lille mirakel som hun var �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.