Er kravlegårdsrand et must?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
4 svar
4 synes godt om
23. september 2015

Looni

Hej piger

har lige brug for lidt hjælp fra erfarne hoveder 

Sagen er den at jeg har anskaffet mig en kravlegård til lillebror og har fået min mor til at sy det fineste kravegårdstæppe. Og nu ser jeg så der er noget der hedder en kravlegårdsrand. Er sådan en et must når kravlegården jo "kun" skal bruges til at lege i?

- kan jo selvfølgelig Sagtend forstå at en sengerand i tremmesengen fx er smart fordi så får baby ikke hænder og fødder ud alle vegne mellem tremmerne når de sover. Men jeg tænker umiddelbart at det ikke er helt så nødvendigt med sådan en afskærmning kravlegården? Så kom meget gerne med jeres erfaringer omkring kravegårde med og uden rand i! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Looni skriver:

Hej piger

Sagen er den at jeg har anskaffet mig en kravlegård til lillebror og har fået min mor til at sy det fineste kravegårdstæppe. Og nu ser jeg så der er noget der hedder en kravlegårdsrand. Er sådan en et must når kravlegården jo "kun" skal bruges til at lege i?

- kan jo selvfølgelig Sagtend forstå at en sengerand i tremmesengen fx er smart fordi så får baby ikke hænder og fødder ud alle vegne mellem tremmerne når de sover. Men jeg tænker umiddelbart at det ikke er helt så nødvendigt med sådan en afskærmning kravlegården? Så kom meget gerne med jeres erfaringer omkring kravegårde med og uden rand i! 

Jeg havde ikke en til min datter, og savnede den ikke. Jeg købte så først kravlegård til hende da hun var Ca 5 mdr og brugte den til hun var 9-10 mdr. Så var ikke sjovt mere.

Anmeld Citér

23. september 2015

Skouboe

Jeg synes den var vildt praktisk, så kunne legetøjet ikke ryge ud. 

Anmeld Citér

23. september 2015

Bshizzle

Looni skriver:

Hej piger

Jeg brugte aldrig en Kravlegårdsrend.. 

Faktisk havde jeg bare nogle pyntepuder i samt bamser. 

Når barnet voksede, så hængte jeg legetøj fast og samtidig med kunne barnet følge mig rundt i stuen. 

Anmeld Citér

23. september 2015

san

Jeg brugte heller ikke en, men havde bundet de der stofbøger fast, man kan få, på 2 af siderne.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.