Eksperthjælp: Lang cyklus,gravid eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. september 2015

Lisbeth Jess

Hejsa. Står i en situation hvor jeg normalt har lang cyklus med 45-47 dage og normalt en del menstruations smerter 2 dage før
Det starter og bløder en del de første dage. Havde menstruation 21/7 og skulle have haft menstruation for 6 dage siden ca men har intet mærket. Jeg fik ømme bryster og tisser en del de sidste 4 dage og meget oppustet.
Jeg begyndte at pletbløde
Natten til igår og opdage det igår morgen da jeg skulle på toilet. Det ikke mere end lidt når jeg tørre mig. Jeg har pletblødt lidt ind til her til aften. Nu det væk igen.
Kan der være forklaring på hvorfor menstruationen ikke er kommet, men kun pletblødning og ingen smerter. Lidt jag i venstre side igår og idag men kun i 5 min. ??!!!

Lisbeths svar

Hej ! Beklager den lange svartid, jeg har været i Sverige uden internet.

Nu er der gået 10 dage og enten har du fået menstruation eller du er gravid. ? 

Jeg synes din cyklus er urimelig lang. Hvad siger din læge ?

Jeg mener du skal besøge en gynækolog og blive undersøgt samtidig med nogle blodprøver.

Held og lykke med det hele.

Varme Hilsner

Lisbeth jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

crish89

lisbeth jess skriver:

Hejsa. Står i en situation hvor jeg normalt har lang cyklus med 45-47 dage og normalt en del menstruations smerter 2 dage før
Det starter og bløder en del de første dage. Havde menstruation 21/7 og skulle have haft menstruation for 6 dage siden ca men har intet mærket. Jeg fik ømme bryster og tisser en del de sidste 4 dage og meget oppustet.
Jeg begyndte at pletbløde
Natten til igår og opdage det igår morgen da jeg skulle på toilet. Det ikke mere end lidt når jeg tørre mig. Jeg har pletblødt lidt ind til her til aften. Nu det væk igen.
Kan der være forklaring på hvorfor menstruationen ikke er kommet, men kun pletblødning og ingen smerter. Lidt jag i venstre side igår og idag men kun i 5 min. ??!!!

Lisbeths svar

Hej ! Beklager den lange svartid, jeg har været i Sverige uden internet.

Nu er der gået 10 dage og enten har du fået menstruation eller du er gravid. ? 

Jeg synes din cyklus er urimelig lang. Hvad siger din læge ?

Jeg mener du skal besøge en gynækolog og blive undersøgt samtidig med nogle blodprøver.

Held og lykke med det hele.

Varme Hilsner

Lisbeth jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Det helt i orden.. Jeg havde en enkel pletblødming for en uge siden, hvor jeg skulle have haft min menstruation. Men kun ganske lidt pletblødning uden nogen smerter. Plejer at få smerter fra 2 dage før mens starter og bløde en del. Men det skete ikke. Mine teste er stadig svagt positive. 

Egen læge har ikke ville gøre noget. Min gamle læge sendte mig til speciallæge/gynækolog i Haderslev og fik taget blodprøve da han var usikker på min cyklus. Men han sagde alt så fint ud bortset fra ganske lidt mandlige hormoner, men som ikke havde nogen betydning. Han mente jeg sagtens kunne blive gravid naturligt. Kunne godt tabe mig lidt, men som han sagde så det kun for sundhedens skyld. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.