Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre...
Lidt forhistorie:
Elias er næsten altid syg med diverse virusser og astmatisk bronchitis i tide og utide (læs mere eller mindre konstant)... Han er blevet fulgt af en privat praktiserende børnelæge her i byen, som står for hans medicinering, udredning osv... Indtil videre har han fået taget blodprøver med henblik på allergi udredning, de var negative...
Vi har så lige været indlagt på børnafdelingen i en anden by som vi snart flytter til... Her var lægen slet ikke enig i den behandling Elias får lige nu, og var i øvrigt også i tvivl om diagnosen, og mente der skulle lungerøngten og flere blodprøver til, MEN han ville ikke gøre noget så længe han bliver fulgt af den anden børnelæge!!
Nu er vi udskrevet igen, men er faktisk ret ked af det, for har jo nu 2 læger som er uenige, og den ene læge vil ikke gøre noget for ham så længe han bliver fulgt af den anden... Og jeg vil jo bare have han har det så godt som muligt...
Men hvad gør jeg?? Ringer til den nuværende børnelæge og siger vi ikke ønsker at blive fulgt mere af hende, og så ser om jeg kan få en læge til at lave en henvisning til børneafd. eller hvad??
På den anden side sys jeg heller ikke det ville være fedt med flere måneders ventetid igen, når nu han bøvler stort set dagligt... Så skal vi selv stå med ansvaret så længe jo...
Hvad gør vi??
Vil jo bare min søn det bedste, og er så ked og frustreret over det her...
Anmeld