samtale om vores fremtid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
2 synes godt om
23. september 2015

Kærlighediminmave

Om halvanden time sidder vi til samtale hos Faurskov. Om hvor vidt han vil fortsætte. Eller vi skal videre til ivf. Det kører rundt i maven på mig. Hvis han spørg mig hvad jeg Helst selv vil. Så ved jeg det ærlig talt ikke  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2015

Lisbeth1985

nullermand15 skriver:

Om halvanden time sidder vi til samtale hos Faurskov. Om hvor vidt han vil fortsætte. Eller vi skal videre til ivf. Det kører rundt i maven på mig. Hvis han spørg mig hvad jeg Helst selv vil. Så ved jeg det ærlig talt ikke  

Held og lykke!

Anmeld Citér

23. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

nullermand15 skriver:

Tanker til dig. Det er ikke nemt. Jeg havde meget svært ved at tage skridtet videre. Da det endelig bar gjort, var det dog mest af alt en lettelse. 

Anmeld Citér

23. september 2015

Kærlighediminmave

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Tanker til dig. Det er ikke nemt. Jeg havde meget svært ved at tage skridtet videre. Da det endelig bar gjort, var det dog mest af alt en lettelse. 

Ha virkelig. Vi er færdige. Vi blev enige om at prøve lidt flere iui behandlinger og hvis ikke det lykkedes ville han henvise os til Det offentlige. Og så tog han mig med bukserne nede og lavede en gennemskyldning med kontrast væske og det så heldigvis fint ud. Men nu har jeg pisse ondt og svimmel og kvalme er det normalt at få det så dårligt ? 

Anmeld Citér

23. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

nullermand15 skriver:

Ha virkelig. Vi er færdige. Vi blev enige om at prøve lidt flere iui behandlinger og hvis ikke det lykkedes ville han henvise os til Det offentlige. Og så tog han mig med bukserne nede og lavede en gennemskyldning med kontrast væske og det så heldigvis fint ud. Men nu har jeg pisse ondt og svimmel og kvalme er det normalt at få det så dårligt ? 

Godt at I havde en god snak og nu har fået lagt en plan. 

Er det en såkaldt HSG-røntgen undersøgelse du fik lavet? Jeg husker at den nev den del - også bagefter hvor jeg var øm og vist nok lige havde en lille dråbe blod.

Hvis du bliver meget dårlig, ville jeg nok lige ringe ind til dem og høre?

Anmeld Citér

23. september 2015

Kærlighediminmave

Godt at I havde en god snak og nu har fået lagt en plan. 

Er det en såkaldt HSG-røntgen undersøgelse du fik lavet? Jeg husker at den nev den del - også bagefter hvor jeg var øm og vist nok lige havde en lille dråbe blod.

Hvis du bliver meget dårlig, ville jeg nok lige ringe ind til dem og høre?

Det var det nok. Han sprøjtede kontrastvæske op for at se om der var passage og det var der. Og så sagde han at der måske kunne være lidt bedre chance det næste stykke tid fordi der var sprøjtet væske op. Jeg bløder også lidt og fik virkelig mens smerter x 100! Efter 15 minutter begynde jeg virkelig at svede og blive svimmel. Lagde mig ned på sofaen på nadias i Aalborg og fik noget cola. Nu er det ved at gå lidt i sig selv

Anmeld Citér

23. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

nullermand15 skriver:

Det var det nok. Han sprøjtede kontrastvæske op for at se om der var passage og det var der. Og så sagde han at der måske kunne være lidt bedre chance det næste stykke tid fordi der var sprøjtet væske op. Jeg bløder også lidt og fik virkelig mens smerter x 100! Efter 15 minutter begynde jeg virkelig at svede og blive svimmel. Lagde mig ned på sofaen på nadias i Aalborg og fik noget cola. Nu er det ved at gå lidt i sig selv

Godt at høre at du er i bedring. Måske det har været en lidt mere indgribende omgang, end kroppen (og psyken) lige var forberedt på. Håber at du om kort tid er dig selv igen 

Anmeld Citér

23. september 2015

Kærlighediminmave

Godt at høre at du er i bedring. Måske det har været en lidt mere indgribende omgang, end kroppen (og psyken) lige var forberedt på. Håber at du om kort tid er dig selv igen 

Ja jeg plejer også at have lidt ondt efter iui. Og det her er nok ikke mindre indgriben. Kan næsten ikke mærke noget nu. Så håber at vi kan være heldige at det måske hjælper os til en graviditet uden fertilitets behandling. Vi er på egen hånd denne cyklus og jeg skal have akupunktur i næste uge 

Anmeld Citér

23. september 2015

grinny

Åh ja, snakken om 'hvad nu'.... Den er så opgivende og alligevel er det en ny vej der dukker op.

Håber det hjælper med en gennemskylning 

Anmeld Citér

23. september 2015

Kærlighediminmave

grinny skriver:

Åh ja, snakken om 'hvad nu'.... Den er så opgivende og alligevel er det en ny vej der dukker op.

Håber det hjælper med en gennemskylning 

Ja opgivende er ret dækkende for de følelser vi havde på vej ind til ham. Men nu er vi kommet på den anden side. Og med den skyldning er der et nyt håb. Jeg starter også op med akupunktur i næste uge op til ægløsning så jeg forhåbentlig for styr på det psykiske del af alt det her. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.