Spørgsmål til linemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Pia

den opskrift du har lagt ind på bananmuffins skriver du også kan bruges til lagkagbunde..
er det så i springform eller i bradepande du laver den?
det er fordi du skriver at dobbelt portion gir 4 bunde .
og jeg skal nemlig have lavet en hel bradepandefuld...

Kh pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

linemus

Jeg har ikke selv prøvet den endnu, men nu har jeg lige researched lidt på det Jeg tror, opskriften passer til en alm. springform, så hvis du skal lave en stor bradepande og dele den i bunde, skal du i hvert fald gange opskriften med 3 måske 4. Jeg ville nok gange med 4 for at være på den sikre side. Du kan altid lave muffins af resten af dejen, hvis der er for meget.

Håber det hjalp lidt.

- Line 

Anmeld

18. september 2009

MoarViborg

Jeg har prøvet opskriften i bradepande, og jeg gangede med 2, og da jeg skalle bruge to bunde i bradepandestørrelse, lavede jeg en portion mere hvor jeg gangede opskriften med 2 igen.. såå til 2 bunde i bradepandestørrelse ville jeg også gange den med 4

Anmeld

18. september 2009

Pia

Tak for svar.
Lige i dag skulle jeg ikke bruge den som lagkagebunde, men en alm banan kage jeg overtrækker med et eller andet( har ikke lige besluttet mig endu)
Jeg har lavet kagen og lavede en deobbelt portion og det er blevet en fin størrelse i bradepanden.
Mennæste weekend hvor jeg skal bruge det som lagkagebund, ja så vil jeg gange det en gang mere. Så det blir en tre dobbet portion. Så blir den stor nok til det jeg skal bruge det til.

Kh Pia.

Anmeld

18. september 2009

Pia

Har lige opdaget at den er blevet noget tung i det den kage..
Den virker noget våd inden i. Men den smager fint.. Smgaer ikke rå eller noget..
Syntes bare den ser lidt klasket ud...
Men har lagt chokofrosting oven på og mums det smager godt

Anmeld

18. september 2009

MoarViborg

Det gjorde min også.. men tror det er bananerne, for her smagte kagen også fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.