Forvirret...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
11 svar
1 synes godt om
22. september 2015

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige mennesker! 

Er der nogen der har erfaring med symptomer på graviditet uden for livmoderen? Er 7+2 i dag og har endnu ikke været til første grav. undersøgelse, men er blevet helt bange for om den lille sidder forkert. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

AnneH

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med symptomer på graviditet uden for livmoderen? Er 7+2 i dag og har endnu ikke været til første grav. undersøgelse, men er blevet helt bange for om den lille sidder forkert. 

Har ikke selv prøvet det, men hvis det skulle sidde udenfor livmoderen, så skulle man have smerter.

Hvorfor tror du at det ikke skulle sidde rigtigt ved dig?

Anmeld Citér

22. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jeg har desværre en hel del erfaring. Hvad får der til at tro, at den skulle sidde forkert?

Anmeld Citér

22. september 2015

Lisbeth1985

Du kan købe dig en privat scanning,så du kan få dine bekymringer ryddet af vejen.

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har desværre en hel del erfaring. Hvad får der til at tro, at den skulle sidde forkert?

Har været ved vagtlægen et par gange med stærke smerter i siden der bevæger sig længere ned. Lidt ligesom en kniv der stikker indefra og ud. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Du kan købe dig en privat scanning,så du kan få dine bekymringer ryddet af vejen.

Jeg har en tid i næste uge til de første undersøgelser hvor jeg skal scannes også. Ville bare gerne forberede mig, da baby er en ønsket en af slagsen. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

AnneH skriver:

Har ikke selv prøvet det, men hvis det skulle sidde udenfor livmoderen, så skulle man have smerter.

Hvorfor tror du at det ikke skulle sidde rigtigt ved dig?

Fordi det gør rigtig ondt i perioder. Det er første gang jeg venter mig, så jeg har ikke rigtigt nogle erfaringer og min kæreste og jeg har prøvet et stykke tid efterhånden, så bliver bare meget paranoid ved det mindste.

Smerterne har dog fortaget sig efter start af behandling for blærebetændelse 

Anmeld Citér

22. september 2015

Krydserfingre

Jeg blev opereret for det i sidste måned så ja jeg har desværre erfaring jeg blødte lidt og fik smerter i maven. Men hvis du er 7+ så burde de kunne se det ved scanning. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

Krydserfingre skriver:

Jeg blev opereret for det i sidste måned så ja jeg har desværre erfaring jeg blødte lidt og fik smerter i maven. Men hvis du er 7+ så burde de kunne se det ved scanning. 

Hvornår startede dine symptomer? 

Jeg har endnu ikke blødt og smerterne er aftaget efter opstart på penicillin.

og øv hvor er jeg ked af at høre dette 

Anmeld Citér

22. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Smerter grundet GUL vil normalt være ret vedholdende - og hvis først en æggeleder springer, vil du slet ikke være i tvivl. Hvis ikke vagtlæge har vurderet, at der er grund til at følge dig med fx blodprøver, tænker jeg at han har vurderet, at der er tale om almindelige ligamentsmerter?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.