Baby-Crazy skriver:
Åh ja... Er faktisk igang med uge 2 hvor vægten står stille... Lige nu har jeg meget svært med motivationen! Hvis det ikke var fordi jeg igår fik en henvisning videre i systemet så var der kværnet pizza, kage og chokolade 
Jeg håber hele tiden på et kilo om ugen, men da jeg ikke får dyrket motion så er jeg tilfreds med et halvt. Hvordan får du tabt dig?
Jeg startede med at tælle kalorier. Jeg lavede lister med typiske retter jeg spiste, så jeg hver gang ikke skulle veje og tælle. Nu ved jeg ca. Hvad jeg skal holde mig til. Men har desværre ikke plads til det chokolade eller stykke kage man har lyst til i weekenden, da jeg ik får lavet den motion 
vi har prøvet i 2,5år. Og startede langsomt op i behandlings verdenen for et år siden.
Man kan godt miste motivationen en smule, men man ved jo hvad der venter...
Jamen jeg tæller ikke kalorier, vejer heller ikke maden - jeg holder mig bare 100% fra sukker og stivelse og har tabt mig 11,5/12 kg siden 1/7 
For mig var sodavand, energidrik og romkugler blevet for meget og for tit, så det har hjulpet rigtig meget.
Så træner jeg 3-4 gange om ugen. Lige i øjeblikket er det ikke styrketræning, men skal bare have smidt noget fedt så går til Zumba, Bowka, Step og en gang imellem powerfitness 
Vi prøvede 3 år før vi mistede vores søn og nu har vi så snart prøvet 2 år igen - så er ved at være træt af den kamp her, men den skal vindes 
Anmeld
Citér