Flere BH størrelser ned efter graviditet og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. september 2015

Sandratoft

Før jeg blev gravid brugte jeg E skål, men idag blev jeg målt til en C skål. Jeg vidste godt at barmen svandt ind efter sådan et forløb, men så meget alligevel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Mortiltrepiger

Ja.. Gik fra F til nu b.. Har intet bryst tilbage

Anmeld Citér

22. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Sandratoft skriver:

Før jeg blev gravid brugte jeg E skål, men idag blev jeg målt til en C skål. Jeg vidste godt at barmen svandt ind efter sådan et forløb, men så meget alligevel? 

Jeg har det på samme måde

Brugte F før, og så sent som for 14 dage siden gik jeg ned i samme forretning og har nu en D på. Skal også have en helt anden model end før.

Føler virkelig at jeg har små bryster . Men til gengæld sidder de pænt i forhold til de ammebh'er jeg har brugt siden jeg fødte (For, ligesom dig, over et år siden, allerede)

Såe ja det er nok noget der forekommer

Glæder mig ikke til efter nr 2

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Camillee

jeg bruger samme str. som før to børn. dog er de rykket længere syd på 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Leneur

Og her gik jeg 2 størrelser op, så her er det fra C til E. Volumenmæssigt er der ikke nogen ændring, måske en anelse blødere end før fødsel men ikke ret meget men de ser mere hængende ud pga størrelsen, så jeg vil gerne bytte med dig... 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

snuskesmor

Hvornår mærkede I en forskæl? Jeg har ammet meget lidt de sidste uger, men er stadig for stor til mine fine gamle E/F-cup-BH'er :-(

Anmeld Citér

16. oktober 2015

MortilM

Brugte b før graviditet, fuld ammer min datter på 3 mdr - glæder mig ikke til jeg er færdig med at amme!! 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Ka+Ma=Be

Det samme her ☺ også et par skåle ned 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

MoarMoar

Jeg bruger samme str som før og har ammet to børn. Det første barn ammede jeg i 14 mdr og nr 2 i 8 mdr. 

Jeg synes faktisk mine bryster er pænere nu end før jeg fik børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.