Kan i svare mig på, hvad boligstøtte og ferie har med hinanden at gøre?
Jeg har fået et smæk fra år 2014 (hele året) på 5200. påtrods af de hjalp og at jeg var ledig. så jeg printet ALT ud fra 2014 og nogen tal som bolig støtten havde regnet med, kunne jeg ikke finde nogen som helst steder 
Hvilket jeg ikke kunne forstå, og derved tog kontakt til dem.
1: de havde regnet min års indtægt forkert ud, dengang de hjalp med det, hvilket er min egen fejl eftersom jeg skal tjekke op på deres arbejde. (sagde hun)
2: så blev hun ved med at snakke om en lønseddel fra 2014 med ferie dage på, hvor hun mener jeg har holdt ferie med feriepenge og løn.
hvilket jeg ikke har, da jeg stadigvæk gerne skulle have de ferie dage til gode.
Jeg forstod ikke sammenhængen i det hun vil fremtil og blev faktisk mere og mere irritabel på mig og blev ved med den lønseddel fra 2014 med ferie dage på, at det Evt. kunne mindske mit smæk men ikke det hele af beløbet 
what to do?
samtidlig med det, fandt man ud af de os havde lavet en fejl fra 2015, så hvis ikke jeg havde bet hende om at tjekke den også med de rigtige tal havde jeg fået endnu et smæk, på trods af jeg lige havde søgt på ny
Anmeld
Citér