Synes sgu ikke det er fair!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2015

energystar

Jeg mistede i marts i 10. uge. Vi skulle opstarte i fertilitetsbehandling her efter sommerferien, men blev gravid inden opstart  Jeg begyndte i fredags at få de samme symptomer som sidst jeg mistede, og var derfor i dag til scanning på fertilitetsklinikken. Jeg skulle i dag være 6+2... Lægen kunne ikke se blommesækken og sagde, at det kunne være graviditeten var gået til eller at det måske er en graviditet udenfor livmoderen  Jeg har fået taget blodprøver og skal igen på torsdag... 

Det føles voldsomt uretfærdigt!!

Er der andre som ved en scanning ca. 6+2 har oplevet, at der ikke var en blommesæk at se? Og hvad endte det med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Anonym

Ja, ingen blommesæk at se her, ca. samme tidspunkt som dig, og der var fosteret desværre gået til

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

Anonym skriver:

Ja, ingen blommesæk at se her, ca. samme tidspunkt som dig, og der var fosteret desværre gået til

Øv altså! :-( Hvad sker der så? Får man en medicinsk abort eller? 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym

energystar skriver:

Øv altså! :-( Hvad sker der så? Får man en medicinsk abort eller? 

Det gjorde jeg ja. En pille på klinikken med det samme, der sætter hormon produktion og lign i stå og så stikpiller til at putte op til natten, og så bløder man det ud.

Skal selv til kontrolscanning i morgen og tjekke om det hele er kommet ud...

Men håber da ikke det er der du er....

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

Anonym skriver:

Det gjorde jeg ja. En pille på klinikken med det samme, der sætter hormon produktion og lign i stå og så stikpiller til at putte op til natten, og så bløder man det ud.

Skal selv til kontrolscanning i morgen og tjekke om det hele er kommet ud...

Men håber da ikke det er der du er....

Havde du også selv på fornemmelsen at der var noget galt? 

Har googlet og googlet og synes ikke det virker til at jeg har heldet med mig :-( 

Anmeld Citér

22. september 2015

70121416

energystar skriver:

Jeg mistede i marts i 10. uge. Vi skulle opstarte i fertilitetsbehandling her efter sommerferien, men blev gravid inden opstart  Jeg begyndte i fredags at få de samme symptomer som sidst jeg mistede, og var derfor i dag til scanning på fertilitetsklinikken. Jeg skulle i dag være 6+2... Lægen kunne ikke se blommesækken og sagde, at det kunne være graviditeten var gået til eller at det måske er en graviditet udenfor livmoderen  Jeg har fået taget blodprøver og skal igen på torsdag... 

Det føles voldsomt uretfærdigt!!

Er der andre som ved en scanning ca. 6+2 har oplevet, at der ikke var en blommesæk at se? Og hvad endte det med?

Øv altså 

den samme historie her en ma eller vindæg. Der havde aldrig været et foster, blev kontrol scannet to gange med en uges mellemrum, sagde ja til medicinsk abort, den virkede ikke. Så valgte udskrab og fik en meget omsorgsfuld behandling. Mit HCG var 0, 13 dage efter udskrabet og nu sidder jeg med ny positiv test, 5 uger efter udskrab

jeg sys det var uretfærdigt da sandheden viste sig. Og nu er jeg mega urolig, selvom jeg også er glad. 

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym

energystar skriver:

Havde du også selv på fornemmelsen at der var noget galt? 

Har googlet og googlet og synes ikke det virker til at jeg har heldet med mig :-( 

Havde ingen anelse om at der skulle være noget galt.

Udelukkende fordi jeg selv var så utålmodig at bestille en tidlig scanning at de opdagede at der ikke var meget at se, og efterfølgende tjekkede med blodprøver. Desværre

Anmeld Citér

22. september 2015

energystar

70121416 skriver:

Øv altså 

den samme historie her en ma eller vindæg. Der havde aldrig været et foster, blev kontrol scannet to gange med en uges mellemrum, sagde ja til medicinsk abort, den virkede ikke. Så valgte udskrab og fik en meget omsorgsfuld behandling. Mit HCG var 0, 13 dage efter udskrabet og nu sidder jeg med ny positiv test, 5 uger efter udskrab

jeg sys det var uretfærdigt da sandheden viste sig. Og nu er jeg mega urolig, selvom jeg også er glad. 

Stort tillykke med din positive test :-) 

Vi har prøvet i over 3 år - 2. gang jeg så bliver gravid i år - virker bare helt uoverskueligt at skulle igennem det her igen.  

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym

Jeg har prøvet det to gange. Den første gang aborterede jeg selv, og anden gang fik jeg en udskrabning da jeg var i 10. uge (de ville give det en chance da jeg har haft flere aborter).

Så ingen gode erfaringer her

Anmeld Citér

22. september 2015

IV

Har desværre haft samme oplevelse i marts i år. Var til tidlig scanning og der var en tom hule uden foster. En uge efter eller noget i den stil begyndte jeg at bløde, så kroppen klarede det selv. Ville helst undgå nogen som helst former for behandling. Jeg føler med dig, det er virkelig en trist situation at være i.Men jeg kan også fortale at der gik et par måneder og jeg blev gravid på andet forsøg( 9+2)Var til en tidlig scanning og der var hjerteblink.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.