(U)normale symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2015

70121416

Hej piger. 

Skulle være 5+0 i dag, men lidt usikkerhed pga MA og udskrab i august. 

Jeg har ømme bryster, de er blevet tungere og med tydelige vener

hvis jeg er ude (altså hos andre) så fryser jeg med koldsved, og modsat er jeg hjemme, så kamp sveder jeg er det normalt? 

Min mave bobler og knorre sindsyg meget, specielt når jeg ligger ned. 

Jeg bliver mega forpustet(har normalt BMI og ok form). 

Jeg har i de 3 andre graviditeter lidt af Hypermesies, konstant opkast inkl indlæggelse, startede i uge 6+0, indlagt en uge efter pga dehydrering. Eneste måde jeg ved at jeg er "rigtig" gravid på er at mine opkastninger rammer som lyn fra en klar himmel og er jo ret nervøs siden sidste MA, der kom opkast nemlig ikke, da HCG ikke steg efter uge 6-7 stykker.

kh. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

L-Mortil3

Mit første symptom var stoppet næse og mega forpustet, begge dele holder ved nu 4 mdr henne. Jeg har aldrig lidt af kvalme mm så det er de eneste symptomer jeg har kunne gå efter, altså bortset fra 2 streger

Anmeld Citér

22. september 2015

Appelsin

Kampsveder også kan samtidig have kolde fødder og hænder, men kan ikke holde ud at have alt for meget tøj på. Normalt fryser jeg helt vildt. Men tror du ik, det er fordi du har svedt derhjemme og når man så går udenfor/i et andet hjem begynder man at fryse? Der er andre temperaturer og har man først svedt meget fryser man jo ofte bagefter! 

Blev selv nervøs grundet de uømne bryster, men trøstede mig ved at hver graviditet er anderledes!

Er sikker på at det bare er nye symptomer på noget nyt der vokser! Og tænk ik så meget på MA! Hvorfor sku det dog ramme to gange i streg!! Er selv vildt bange fordi jeg jo har haft både bio og MA og har læst at kvinder der nemt bliver gravid oftere får den slags! 

Men man bliver nød til at blende det ud!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.