Smølfine123 skriver:
....og umiddelbart lyder det ikke til at sexlivet er jeres mindste problem eller der hvor I skal starte.
Måske skal I beslutte jer for I en periode på en uge ikke at have sex - for at tage presset væk. Og bruge tiden på at snakke.... Ikke kun om sex men hverdagen / alt omkring jer.
det virker mærkeligt at han ikke vil fortælle om sin dag?
Hej, har haft nogle presset dage, så fik ikke lige svaret.. Men nej, det er ikke vores største problem, vi har mange små.
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op med ham længere, og jeg ved ikke hvad jer er værd, er lige kommet ud af en depression for 1 års tid siden.. Så det hele kan nemt blive uoverskueligt.
Snakker i med jeres mand om hver dagen, og hvad der sker på jobbet når i er kommet hjem, det ligger ikke naturligt for ham, men for mig.. Og jeg virker som et brokke hoved, hvis jeg fortæller om en dårlig dag.. Men det er jo ikke sådan det skal være, jeg vil bare gerne snakke med ham om det, han skal da vide sådan noget.. Jeg står bare i en træls situation hvor alt jeg gør, er forkert, eller jeg får skældt ud for et eller andet..
Anmeld
Citér