Er ved at blive sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

I bliver simpelthen nød til at sætte jer ned og TALE sammen. Et sundt forhold bygger på kommunikation og tillid! 

Det nytter ikke noget at han ikke vil dele sin hverdag/liv med dig... Hvorfor så være sammen? Du skriver du elsker ham. Hvad er det du elsker ved ham? Kender du ham? Tænker bare hvis han ikke vil dele sine tanker og sin hverdag med dig? Jeg skriver ikke dette for at "dunke" dig oven i hovedet. Jeg undre mig bare og måske jeg misforstår dit indlæg? Ved det ikke. MEN mit råd er: TAL sammen og sørg for at for afklaret jeres forventninger til hinanden. Problemer kan ikke ties ihjel. Jeres forhold bliver ikke stærkt eller stærkere af at I ikke kommunikere. 

Held og lykke med det 

Det er jo det der er problemet.. Jeg kan ikke sætte mig ned og snakke med ham, han bliver bare sur, og siger jeg brokker mig, og så gider jeg til sidst ikke, skjuler jeg er ked af det osv.. Kan bare mærke det i hver dagen.. Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gå fra ham.. Han er 26, og sidder stadig og spiller computer spil, fra ham kommer hjem fra arbejde, til han skal i seng klokken 23.. Jeg er simpelthen så magtesløs.. Hvad havde DU gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

MorDk

Jeg havde krævet at tale sammen! Jeg synes i dén grad det er umodent ikke at ville tale om tingene. At han bare siddr og spiller computer hele dagen er da også umodent. Hvis det er det han vil så er det fint men kan DU leve med det? Du skriver du ikke nænner at gå fra ham? Hvorfor? DU skal også have det godt. For mig at se har I ikke noget forhold. I lever hver jeres liv. Men det er jo op til dig hvordan DU ønsker at leve dit liv. Hvis ikke han vil tale med dig og samarbejde med dig for at få løst et problem eller flere... så må du komme videre. Du kan jo ikke bare trække på skulderen og sige "jamen han vil ikke snakke med mig" . Jeg var smuttet. Sådan noget der ville jeg ikke kunne leve med. KOMMUNIKATION frem for alt! Ellers er der INTET at bygge på. Det er min mening og erfaring!

Anmeld Citér

22. september 2015

loop

Anonym skriver:

Det er jo det der er problemet.. Jeg kan ikke sætte mig ned og snakke med ham, han bliver bare sur, og siger jeg brokker mig, og så gider jeg til sidst ikke, skjuler jeg er ked af det osv.. Kan bare mærke det i hver dagen.. Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at gå fra ham.. Han er 26, og sidder stadig og spiller computer spil, fra ham kommer hjem fra arbejde, til han skal i seng klokken 23.. Jeg er simpelthen så magtesløs.. Hvad havde DU gjort?

Jeg var gået fra ham og direkte til psykolog/anden terapeut. Man er nød til, at lære at elske sig sig, før man kan elske andre. Lære at vide hvor meget man er værd, at man fortjener det bedste.

Du er også meget mere værd end det han kan tilbyde.

Anmeld Citér

22. september 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg var gået fra ham og direkte til psykolog/anden terapeut. Man er nød til, at lære at elske sig sig, før man kan elske andre. Lære at vide hvor meget man er værd, at man fortjener det bedste.

Du er også meget mere værd end det han kan tilbyde.

Jeg vil kigge på det. Det kommer i hvert fald til grundig overvejelse.. Min kære mor synes også det er bøvlet.. Tak fordi du deler ��

Anmeld Citér

22. september 2015

Babilooo

Det virker som om du skal beslutte hvad du er værd. Du har haft tre utro kærester. .... Måske fordi de føler de kan tillade sig det? 

Du har en kæreste der spiller computer og ikke vil kommunikere kombineret med surhed... Det lyder i mine øre som om at du kan finde noget bedre.

Jeg ville kræve parterapi og ellers gå og fokusere på mit eget selvværd.

Anmeld Citér

22. september 2015

Babilooo

Og nogle gange følger aben med. Hvis du vil er bedre parforhold eller et nyt bedre forhold er du, som en anden skriver nødt fil at holde af dig selv...... Dvs. Sætte grænser for hvad der er ok. 

Det er bestemt ikke ik at han ikke vil snakke!

Anmeld Citér

22. september 2015

Babilooo

....og umiddelbart lyder det ikke til at sexlivet er jeres mindste problem eller der hvor I skal starte.

Måske skal I beslutte jer for I en periode på en uge ikke at have sex - for at tage presset væk. Og bruge tiden på at snakke.... Ikke kun om sex men hverdagen / alt omkring jer.

det virker mærkeligt at han ikke vil fortælle om sin dag?

Anmeld Citér

24. september 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

....og umiddelbart lyder det ikke til at sexlivet er jeres mindste problem eller der hvor I skal starte.

Måske skal I beslutte jer for I en periode på en uge ikke at have sex - for at tage presset væk. Og bruge tiden på at snakke.... Ikke kun om sex men hverdagen / alt omkring jer.

det virker mærkeligt at han ikke vil fortælle om sin dag?

Hej, har haft nogle presset dage, så fik ikke lige svaret.. Men nej, det er ikke vores største problem, vi har mange små.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op med ham længere, og jeg ved ikke hvad jer er værd, er lige kommet ud af en depression for 1 års tid siden.. Så det hele kan nemt blive uoverskueligt.

Snakker i med jeres mand om hver dagen, og hvad der sker på jobbet når i er kommet hjem, det ligger ikke naturligt for ham, men for mig.. Og jeg virker som et brokke hoved, hvis jeg fortæller om en dårlig dag.. Men det er jo ikke sådan det skal være, jeg vil bare gerne snakke med ham om det, han skal da vide sådan noget.. Jeg står bare i en træls situation hvor alt jeg gør, er forkert, eller jeg får skældt ud for et eller andet..  

Anmeld Citér

24. september 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Hej, har haft nogle presset dage, så fik ikke lige svaret.. Men nej, det er ikke vores største problem, vi har mange små.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op med ham længere, og jeg ved ikke hvad jer er værd, er lige kommet ud af en depression for 1 års tid siden.. Så det hele kan nemt blive uoverskueligt.

Snakker i med jeres mand om hver dagen, og hvad der sker på jobbet når i er kommet hjem, det ligger ikke naturligt for ham, men for mig.. Og jeg virker som et brokke hoved, hvis jeg fortæller om en dårlig dag.. Men det er jo ikke sådan det skal være, jeg vil bare gerne snakke med ham om det, han skal da vide sådan noget.. Jeg står bare i en træls situation hvor alt jeg gør, er forkert, eller jeg får skældt ud for et eller andet..  

Min mand var heller ikke meget for at snakke om sig selv og vores problemer, men det er jeg og jeg blev bare ved at spørge fuldstændig direkte ind til alt i hans hverdag og til problemer.. Han kunne mest svare på ja/nej spørgsmål så jeg spurgte om en million ting indtil jeg følte jeg vidste hvad der foregik..

nu ved han at man er nødt til at kommunikere og snakker af sig selv når jeg spørger ind til noget bestemt.. Så på det punkt kan man godt forbedre sig..

Anmeld Citér

24. september 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Alt du gør er forkert og du bliver skældt ud - det lyder lidt som om at du accepterer en rolle som dørmåtte og måske har gjort det tidligere med andre partnere. 

Det lyder til at du skal starte med dig selv. Få noget hjælp mht depression og selvværdet ... Jo før jo bedre. Se at få bestilt en tid. Jeg vil tror at du ender med at se at du er mere værd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.