Sikkert et virkeligt dumt spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom skriver:

Jeg blev også ret overrasket over, at vi er i top 10% af de højst lønnede i vores kommune i vore aldersgruppe (20-34). Min mand arbejder med IT og jeg indenfor det offentlige.

Altså en enlig vil jo næsten altid tjene mindre end et par, men jeg tror mange enlige er nødt til at gå på nedsat tid for at få enderne til at mødes, hvis der er børn

En enlig "burde" da ikke som udgangspunkt tjene mindre end den ene part i et parforhold? 

"Lever du i et parforhold er der større chance for, at du tjener mere end gennemsnittet. Parfamilier har således en samlet indkomst på 702.500 kroner i gennemsnit, mens en husstand med en enlig tjente 273.700 kroner."

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mor og meget mere skriver:

En enlig "burde" da ikke som udgangspunkt være lavere lønnet end den ene part i et parforhold? 

"Lever du i et parforhold er der større chance for, at du tjener mere end gennemsnittet. Parfamilier har således en samlet indkomst på 702.500 kroner i gennemsnit, mens en husstand med en enlig tjente 273.700 kroner."

Jeg mente enlig vs 2 personer.

Anmeld Citér

21. september 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mom skriver:

Jeg mente enlig vs 2 personer.

Åh ja, selvfølgelig da - det er tallet i undersøgelsen/artiklen, der undrer mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.