så prøver vi det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2015

Kærlighediminmave

nu er der bestilt tid til akupunktur behandling med barnløshed. Har bestilt tid på den dag jeg har ægløsning. Så håber jeg det kan hjælpe min krop og mit sind på vej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

Krydserfingre

Held og lykke. Har også selv overveket det. Glæder mig til at høre om dine oplevelser med det 

Anmeld Citér

21. september 2015

Kærlighediminmave

Krydserfingre skriver:

Held og lykke. Har også selv overveket det. Glæder mig til at høre om dine oplevelser med det 

Mange tak. Håber at det hjælper. Jeg skal nok skrive en Update om et par uger

Anmeld Citér

22. september 2015

LilleMie

nullermand15 skriver:

nu er der bestilt tid til akupunktur behandling med barnløshed. Har bestilt tid på den dag jeg har ægløsning. Så håber jeg det kan hjælpe min krop og mit sind på vej 

Spændende! Jeg var selv til akupunktur for første gang i går.

Vi holder dog pause mellem behandlingerne, men har ægløsning nu her. Skal igen på fredag, for min energi er generelt ikke god for tiden og min krop helt ude af balance, så det vil hun hjælpe med. Vil gerne have min krop klar inden vores 3. og sidste ICSI forsøg, så vi starter først op igen, når vi er helt klar 

Anmeld Citér

22. september 2015

Kærlighediminmave

LilleMie skriver:

Spændende! Jeg var selv til akupunktur for første gang i går.

Vi holder dog pause mellem behandlingerne, men har ægløsning nu her. Skal igen på fredag, for min energi er generelt ikke god for tiden og min krop helt ude af balance, så det vil hun hjælpe med. Vil gerne have min krop klar inden vores 3. og sidste ICSI forsøg, så vi starter først op igen, når vi er helt klar 

Vi er heller ikke i behandling i denne cyklus. Jeg skal til samtale imorgen på klinikken om de vil give os flere forsøg eller vi skal sendes videre til ivf 

Anmeld Citér

22. september 2015

Appelsin

Har du prøvet med GeleRoyale? Bidro? Har selv prøvet og det gav gevinst med det samme og har hørt mange andre sige det samme! 

Anmeld Citér

22. september 2015

Kærlighediminmave

Appelsin skriver:

Har du prøvet med GeleRoyale? Bidro? Har selv prøvet og det gav gevinst med det samme og har hørt mange andre sige det samme! 

Har prøvet gele Royal og set gav ingen forskel. Tror ikke på at det virker. Tror bare at man har været heldig at blive gravid den cyklus  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.