Det gik godt, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
8 svar
5 synes godt om
21. september 2015

Anonym trådstarter

Vi var idag til nakkefoldsscanningen og alt forløb faktisk godt der var liv i den lille og vores risikovurdering lå på 1:20.000 så der jo ikke noget at frygte  den hoppede rundt og vil ikke rigtig vende sig så jordmoder kunne se næseben... Men det lykkedes til sidst

Men hold nu op hende jordemoderen virkede til at have så travlt så vores billeder blev virkelig så dårlige af den lille skyldes nok også min overvægt har BMI på 38 men har set nogen på min egen størelse have bedre billeder og hvor går det mig på, vi har bestil tid til køns scanning  når jeg 16+0 vil man overhoved kunne se noget der??  

Og ja så da vi Kom ud i bilen sagde min kæreste lige pludselig  han ikke kunne se hjerteblink og der blev jeg også  tvivl men jordemoderen nævnte hjerteblink flere gange, kan det være fordi billede er så utydelig det var svært for os?? Den hoppede jo rundt derinde... 

Vil da mene man burde kunne stole på det hun ser men øv altså endnu en bekymring 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

Stimap

Anonym skriver:

Vi var idag til nakkefoldsscanningen og alt forløb faktisk godt der var liv i den lille og vores risikovurdering lå på 1:20.000 så der jo ikke noget at frygte  den hoppede rundt og vil ikke rigtig vende sig så jordmoder kunne se næseben... Men det lykkedes til sidst

Men hold nu op hende jordemoderen virkede til at have så travlt så vores billeder blev virkelig så dårlige af den lille skyldes nok også min overvægt har BMI på 38 men har set nogen på min egen størelse have bedre billeder og hvor går det mig på, vi har bestil tid til køns scanning  når jeg 16+0 vil man overhoved kunne se noget der??  

Og ja så da vi Kom ud i bilen sagde min kæreste lige pludselig  han ikke kunne se hjerteblink og der blev jeg også  tvivl men jordemoderen nævnte hjerteblink flere gange, kan det være fordi billede er så utydelig det var svært for os?? Den hoppede jo rundt derinde... 

Vil da mene man burde kunne stole på det hun ser men øv altså endnu en bekymring 

Jeg er helt sikker på der har været det fineste lille hjerteblink, ellers ville hun ikke bare have sendt jer afsted igen... Men bekymre det dig meget, ville jeg ringe derind og snakke med dem 

Jeg kan godt forstå det er træls i ikke har fået nogle gode billeder, men i virkeligheden er det jo ikke hvad scanningen er til for.. Men i har fået rigtig gode tal, så alt indtil videre tyder på et sundt og livligt foster  

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg er helt sikker på der har været det fineste lille hjerteblink, ellers ville hun ikke bare have sendt jer afsted igen... Men bekymre det dig meget, ville jeg ringe derind og snakke med dem 

Jeg kan godt forstå det er træls i ikke har fået nogle gode billeder, men i virkeligheden er det jo ikke hvad scanningen er til for.. Men i har fået rigtig gode tal, så alt indtil videre tyder på et sundt og livligt foster  

Synes også selv jeg sp hjerteblink blev bare så meget i tvivl  men alt er vel okay.

Anmeld Citér

21. september 2015

Babilooo

Ha ha  selvfølgelig er der et hjerte der slår hvis baby bevæger sig ????

tillykke 

Anmeld Citér

21. september 2015

Carina:-)

Baby bevæger sig jo ikke hvis der ikke er hjerteslag....

Og I kan godt stole på jm hun ville da aldrig sende jer ud af døren på en løgn. 

Anmeld Citér

21. september 2015

lineog4

Selvsagt blinkede hjertet ellers var den jo død og ville ikke bevæge sig.

Hende eller ham der scanner har noget de scanner efter når det er nakkefold og når de har set det er okay så er scanningen jo overstået - har det været muligt at få billeder (og gode billeder) så er det jo dejligt for far og mor, men har det ikke så er det desværre bare sådan og det er den næste i køens tur.

Kan man stole på de det scanner, ja man kan stole på at de aldrig vil lade en gå hvis de har tvivl om fosteret er okay. Men lige som med alle andre kan de overse noget, og noget er meget svært at se. Men I er i dag med hundrede procent sikkerhed blevet sendt ud af en der troede jeres baby har det godt ud fra det der var tjeklisten for en nakkefoldsscanning

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres beroligende ord  

ved godt det er mig der er tosset det hele gik jo perfekt 

Anmeld Citér

21. september 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Altså hvis der ingen hjerteblink var så havde hun ikke sendt jer hjem. Så var der kommet en læge og i skulle til en samtale. Så bare rolig det var der alt skal tjekkes ved nf og der bliver taget billeder af alt.

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Altså hvis der ingen hjerteblink var så havde hun ikke sendt jer hjem. Så var der kommet en læge og i skulle til en samtale. Så bare rolig det var der alt skal tjekkes ved nf og der bliver taget billeder af alt.

Ja tror også bare det er mig som er lidt fjollet i hovedet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.