Genbrug af børnetøj som digital platform

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2015

Lajka

Hej,

Vi er tre studerende på Master-uddannelsen i Interaktionsdesign på IT Universitetet, som har fået til opgave at designe et it-baseret produkt/service indenfor grøn omstilling. Vi har valgt genbrug af børnetøj. For at for en forståelse af problematikker, ønsker og behov i relation til genbrug af børnetøj vil det hjælpe os meget, hvis du vil besvarer spørgeskemaet (dette gælder også hvis du ikke genbruger børnetøj) På forhånd tak for hjælpen!

Klik på nedenstående link for at besvare skemaet:

Spørgeskema om genbrug af børnetøj

Vh

Mariannne Eilsa, Marie Louise Heger og Lajka Hollesen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

modesty

Lajka skriver:

Hej,

Vi er tre studerende på Master-uddannelsen i Interaktionsdesign på IT Universitetet, som har fået til opgave at designe et it-baseret produkt/service indenfor grøn omstilling. Vi har valgt genbrug af børnetøj. For at for en forståelse af problematikker, ønsker og behov i relation til genbrug af børnetøj vil det hjælpe os meget, hvis du vil besvarer spørgeskemaet (dette gælder også hvis du ikke genbruger børnetøj) På forhånd tak for hjælpen!

Klik på nedenstående link for at besvare skemaet:

Spørgeskema om genbrug af børnetøj

Vh

Mariannne Eilsa, Marie Louise Heger og Lajka Hollesen

Det undrer mig lidt at I slet ikke nævner loppemarkeder i skemaet. Det er her jeg finder størstedelen af min søns tøj og legetøj, og herefter trendsales og dba.

Anmeld Citér

21. september 2015

Mami

Lidt irriterende man ikke kan markere flere  

Anmeld Citér

21. september 2015

Mami

modesty skriver:

Det undrer mig lidt at I slet ikke nævner loppemarkeder i skemaet. Det er her jeg finder størstedelen af min søns tøj og legetøj, og herefter trendsales og dba.

Tænker det er irrelevant når det er udgangspunkt i digitale platforme  

Anmeld Citér

21. september 2015

modesty

Mami skriver:

Tænker det er irrelevant når det er udgangspunkt i digitale platforme  

De nævner jo Mødrehjælpen/andre genbrugsbutikker. Så de må vel have interesse i hvor man køber sit genbrugstøj udover de digitale platforme.

Anmeld Citér

21. september 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Jeg har opgivet at svare, da man kun kan svare så begrænset at det bliver misvisende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.