Årh de nætter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. september 2015

Anonym trådstarter

Hvordan sover i om natten som høj gravide ? 

Jeg er i uge 38 og vågner konstant, hver gang jeg skal vende dreje mig gør det ondt i maven og den er meget hård nu. 

Glæder mig til han er ude. 

Er det normalt maven er meget hård og man dover så dårligt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er i uge 38 og vågner konstant, hver gang jeg skal vende dreje mig gør det ondt i maven og den er meget hård nu. 

Jeg sov FORFÆRDELIGT som højgravid. Det gjorde ondt at ligge på siden på trods af et mindre bjerg af puder. Jeg vågnede flere gange og skulle tisse og fik kramper i begge ben..

Kan ikke huske om maven blev hård, men rart var det ikke

Anmeld Citér

21. september 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Ja, min mave var også næsten konstant hård og havde rigtig svært ved at sove. Men har den filosofiske holdning til det, at både graviditet og fødsel er en øvelse i det kommende moderskab. Med afbrudt søvn, kontroltab og i det hele taget en tilpasning til Babys skiftende luner. Glæd dig

Anmeld Citér

21. september 2015

S*DD

Jeg er 36+4 og jet sover skønt kun afbrudt af et par tisseture i løbet af natten. Jeg sover snildt 10 timer hver nat. 

Men jeg ved aldrig hvornår det vender, så jeg nyder det! 

Anmeld Citér

21. september 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg vågnede også i løbet af natten som højgravid, men jeg vil sige, at jeg sov væsentlig bedre og mere før end efter, han kom ud 

Anmeld Citér

21. september 2015

stinemavepine

Har det på helt samme måde! Er 36+6 i dag og har de sidste par uger haft meget få gode nætter. Håber der kommer lidt flere af de gode nætter inden fødslen, for synes godt nok, at det tager meget på energien om dagen, når søvnen bliver så dårlig..

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

21. september 2015

Chellie

Jeg er ikke engang højgravid endnu, og sover stadig elendigt. Jeg har ellers normalt verdens bedste sovehjerte, men nu kan jeg kun sove tre-fire timer i træk, hvis jeg er heldig, og hvis der ikke er noget, der afbryder mig. En afbrydelse kan fx være kæresten, der kommer i seng, en lille lyd udenfor, en sær drøm, en nerve i lænden, der driller .. Jeg vågner konstant, og kan ikke falde i søvn igen ...  Jeg har jo stadig et arbejde at passe, så jeg havde faktisk tænkt på at kontakte lægen, og høre om der er nogle fif, der virker ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.