Billig/god kattepension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.579 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Lullaby

Sagen er den at hele svigerfamilien og os har besluttet at i uge 42 vil vi tage på tur til polen Men smukke Cleo kan/skal ikke være alene hjemme i al den tid. Det er synd og en der kommer og siger hej en gang om dagen er ikke nok da hun har brug for mere nusseri end det. Så en kattepension er sagen. Kender I nogen? På sjælland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Mathilde

Jeg kender desværre ikke nogen på sjælland, men jeg håber I finder et godt sted
Går det stadig godt med lille Cleo?

Anmeld

17. september 2009

LineD

Fandt dette til dig:

http://maps.google.dk/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:dafficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&q=kattepension+p%C3%A5+sj%C3%A6lland&fb=1&gl=dk&hq=kattepension+p%C3%A5&hnear=sj%C3%A6lland&view=text&ei=PGyySoCkNoPY-Qbi5JjcCQ&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1

Det er de forskellige der er når man søger kattepension på sjælland
Jeg bor selv i jylland og har desværre kun erfaring herfra, håber i finder et godt sted

Anmeld

17. september 2009

tumle81

På Aaholms hunde og katte pension har vi og mine forældre haft hunde i pension, og det var et rigtig godt sted.
Yderligere har jeg redet på en af hendes heste engang, hvor jeg var inde og se katte pensionen også, og den virkede rigtig god.
Har dog aldrig selv haft kat, men var meget tilfreds med deres pasning af vores hund/e...
Knus Kathrina
ps den ligger ved Vemmedrup lidt uden for Køge

Anmeld

18. september 2009

Lullaby

Går det stadig godt med lille Cleo?

Jamen det går fantastisk. Hun er en bestemt dame der ikke er bange for at sige fra. Den ene dag hvæsede hun af mig fordi jeg børstede hende. Det bryder hun sig bare ikke om uanset hvor rolig jeg er Men lille er hun bestemt ikke mere. Hun er blevet rigtig lang og hendes pels er blevet mere kraftig

Anmeld

18. september 2009

Tulle28

Mine forældre har haft deres katte i en pension ude i Ballerup - rigtig lækre omgivelser og de virker meget søde. Og kattene var glade da de kom hjem:-)

http://www.miasmissepension.dk/index.html 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.