Mom skriver:
Hej,
Det er selvfølgelig dårlig kundeservice at de ikke bot straks sender en returseddel til dig, og at de bliver ved med at spørge om det samme.
De har ret til, at lave varen hvis de kan. Du har ingen ret til at få om en ny. Og du har altid 2 års reklamationsret.
Ja ved godt de har ret til at lave varen, hvis ikke det er muligt skal den ombyttes til ny eller give pengene retur.
Men sagen er den at jeg har mailet med dem i 14 dage nu. Og der er blevet skrevet flere gange de ville sende en ny , spurgt efter informationer jeg har sendt 3-4 gange såsom hvor den er købt , om jeg kan komme til deres lagersalg og bytte , efter pris - billede osv. Har spurgt til Porto , hvordan og ledes men det bliver der ikke svaret på.
Der er kommet så mange forskellige mails fra dem trods jeg har skrevet det i de først 3 mail. Som sagt er det skrevet de ville sende en ny, nu vil de så lave den . Da jeg giver udtryk for dårlig kundeservice får jeg besked på jeg har en lav tolerance & tålmodighed ??
men for pokker - der er vel grænser ??
det hele virker så rodet . Hun har spurgt efter tlf nr hvilket jeg gav, så gik udfra hun ville ringe mig op.
Anmeld
Citér