Ved at blive sindsyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. september 2015

Lykkelig-95

Hej allesammen  

jeg er i første Trimester, og det er er helvede. Jeg er så glad for at være gravid, og jeg ville ikke undvære- men jeg synes jeg har svært ved at holde det ud, sådan som det er nu. :'/ 

jeg har kvalme 24/7, men jeg kaster ikke op. Jeg kan ikke engang dufte til en tomat, uden at føle mig sindssygt køresyg. Jeg kan intet spise, og når jeg endelig gør- kan jeg spise cirka 3 spsk-fulde, og så får jeg det ellers forfærdeligt. Det eneste jeg kan, er nærmest ar sutte på isterninger, fordi det hjællper lidt på kvalmen. Pga manglende mad, er min energi i bund. Prøver virkelig at tvinge mig selv til at spise, men jeg kan simpelthen ikke. Jeg kan ikke engang støvsuge stuen, uden hele min krop ryster indeni.. Jeg sidder simpelthen og tuder pga. Det- og jeg er altså IKKE en pivskid ellers.. Jeg drikker godt med væske, men det er det eneste. Nogen der har haft det på samme måde, eller har? Vil gerne høre råd! Jeg er 8 uger henne.. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

mortilfreja

Lykkelig-95 skriver:

Hej allesammen  

jeg er i første Trimester, og det er er helvede. Jeg er så glad for at være gravid, og jeg ville ikke undvære- men jeg synes jeg har svært ved at holde det ud, sådan som det er nu. :'/ 

jeg har kvalme 24/7, men jeg kaster ikke op. Jeg kan ikke engang dufte til en tomat, uden at føle mig sindssygt køresyg. Jeg kan intet spise, og når jeg endelig gør- kan jeg spise cirka 3 spsk-fulde, og så får jeg det ellers forfærdeligt. Det eneste jeg kan, er nærmest ar sutte på isterninger, fordi det hjællper lidt på kvalmen. Pga manglende mad, er min energi i bund. Prøver virkelig at tvinge mig selv til at spise, men jeg kan simpelthen ikke. Jeg kan ikke engang støvsuge stuen, uden hele min krop ryster indeni.. Jeg sidder simpelthen og tuder pga. Det- og jeg er altså IKKE en pivskid ellers.. Jeg drikker godt med væske, men det er det eneste. Nogen der har haft det på samme måde, eller har? Vil gerne høre råd! Jeg er 8 uger henne.. :-) 

Prøv med seaband.. De hjalp mig meget  De kan købes i matas

Anmeld Citér

20. september 2015

Astrid1984

I min anden graviditet havde jeg kvalme og opkast frem til uge 24. For mig hjalp det med små hyppige måltider. Flødeis fik kvalmen væk også

Anmeld Citér

20. september 2015

Trine91

Prøv med akupunktur det har haft en god effekt på mig. Du kan få en henvisning af din læge

Anmeld Citér

20. september 2015

heldyr

Lykkelig-95 skriver:

Hej allesammen  

Jeg havde også kvalme og opkastninger i 5 måneder, og min læges tip var æblejuice!  Det hjalp faktisk en lille smule, jeg havde dog også mavesår som lige skulle behandles! Æblejuicen skulle hjælpe på din sukker og saltbalance som skulle mindske kvalmen så du kan spise

Anmeld Citér

21. september 2015

Chellie

Ingefær-saft, små hyppige måltider, og masser (masser!!!) af søvn, også i løbet af dagen. Det bliver bedre! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.