Så ryger spiralen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2015

Spireren

Jeg har en pige på 7 år... jeg har ikke været sammen med hendes far i snart 4 år.

Jeg startede et nyt forhold for 3,5 år siden og vi er endelige kommet der til at nu prøver vi.

Så sidst i den her mdr får jeg fjernet spiralen og projekt baby går igang... glæder mig så meget til at det endelig skal blive vores tur...

Min største frygt ligger i, vil jeg når der engang kommer en baby favorisere det barn mere en hende jeg har? jeg tænker self vil jeg da ikke gøre det, men frygten er der stadig.

Min datter var ikke et planlagt eller forberedt barn, lige som det her vil blive...

Men forhåbentligt skal det hele nok gå 

Hilsner fra en meget spændt kvinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

Anonym

Spireren skriver:

Jeg har en pige på 7 år... jeg har ikke været sammen med hendes far i snart 4 år.

Jeg startede et nyt forhold for 3,5 år siden og vi er endelige kommet der til at nu prøver vi.

Så sidst i den her mdr får jeg fjernet spiralen og projekt baby går igang... glæder mig så meget til at det endelig skal blive vores tur...

Min største frygt ligger i, vil jeg når der engang kommer en baby favorisere det barn mere en hende jeg har? jeg tænker self vil jeg da ikke gøre det, men frygten er der stadig.

Min datter var ikke et planlagt eller forberedt barn, lige som det her vil blive...

Men forhåbentligt skal det hele nok gå 

Hilsner fra en meget spændt kvinde 

Jeg har i forvejen 2 børn (den ældste med min X). 

Da jeg ventede min mindste, da gik jeg med samme tanker som du har.. Var nervøs. 

Men der blir ikke lavet forskel på nogle af mine børn 

(Skal lige siges at min "nye" mand behandler min ældste som hans eget barn). 

Held og lykke med PB 

Mvh en anonym som selv lige har smidt spiralen og venter på test-dagen kommer!! 

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har i forvejen 2 børn (den ældste med min X). 

Da jeg ventede min mindste, da gik jeg med samme tanker som du har.. Var nervøs. 

Men der blir ikke lavet forskel på nogle af mine børn 

(Skal lige siges at min "nye" mand behandler min ældste som hans eget barn). 

Held og lykke med PB 

Mvh en anonym som selv lige har smidt spiralen og venter på test-dagen kommer!! 

Hvor mange år er del mellem dine 2?

held og lykke med det

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvor mange år er del mellem dine 2?

held og lykke med det

Der er 6 år imellem.. 

Tak skal du ha og i lige måde når i kommer der til 

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Der er 6 år imellem.. 

Tak skal du ha og i lige måde når i kommer der til 

Vi har os tænkt tanken  

hvordan er det imellem dem, at der er seks år mellem dem ?

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Vi har os tænkt tanken  

hvordan er det imellem dem, at der er seks år mellem dem ?

Der er slet ikke nogen problemer i at der er 6 år imellem. 

Faktisk syntes jeg det var en god fordel. 

Den ældste hjalp rigtig meget til da den mindste var baby. 

Sproget kom hurtigt på den mindste, da den ældste kunne sidde og læse højt, sige ord, lære bogstaver samt tal. 

Og den dag idag (den yngste er 4 år om nogle uger) kan den mindste sige nogle ord på Engelsk samt tælle til 15.  

De leger begge med det samme legetøj og når de har venner med hjemme, så leger de gerne alle sammen.  

For os var det vigtigt at den ældste var med fra starten af, med evt at give flaske, give mad samt være med i babylegen. 

Anmeld Citér

21. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Der er slet ikke nogen problemer i at der er 6 år imellem. 

Faktisk syntes jeg det var en god fordel. 

Den ældste hjalp rigtig meget til da den mindste var baby. 

Sproget kom hurtigt på den mindste, da den ældste kunne sidde og læse højt, sige ord, lære bogstaver samt tal. 

Og den dag idag (den yngste er 4 år om nogle uger) kan den mindste sige nogle ord på Engelsk samt tælle til 15.  

De leger begge med det samme legetøj og når de har venner med hjemme, så leger de gerne alle sammen.  

For os var det vigtigt at den ældste var med fra starten af, med evt at give flaske, give mad samt være med i babylegen. 

Årh en dejlig fortælling

Anmeld Citér

23. september 2015

Spireren

Hvor lyder det dejligt, at selv om der er den alders forskel så kan de sagtens stadig lege sammen.

Det er også en af tingene jeg har tænkt på, når der er så stor aldersforskel om der så bliver det der søskende forhold imellem dem...

Så det er dejligt betryggende at det er erfaring med at søskendeforholdet stadig er der, og det faktisk kan være en fordel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.