Har det forfærdeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. september 2015

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er gravid med mit andet barn og har det mildest talt elendigt! udover kvalme fra jeg slår øjnene op om morgenen til jeg lukker dem i om aftenen, har jeg det simpelthen så mærkeligt.. jeg føler min krop ryster indvendigt, hedeture, hovedpine og bliver pludselig svimmel.. 

Nogen der har prøvet det samme ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er gravid med mit andet barn og har det mildest talt elendigt! udover kvalme fra jeg slår øjnene op om morgenen til jeg lukker dem i om aftenen, har jeg det simpelthen så mærkeligt.. jeg føler min krop ryster indvendigt, hedeture, hovedpine og bliver pludselig svimmel.. 

Jeps .. det havde jeg .. og jeg havde jern mangle og drak for lidt væske .. :)

Anmeld Citér

20. september 2015

70121416

Anonym skriver:

Hej piger

Stakkels dig 

b vitamin kan hjælpe. 

Hvor langt er du? Det er så forfærdeligt

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeps .. det havde jeg .. og jeg havde jern mangle og drak for lidt væske .. :)

væske får jeg massere af, men ved at jeg manglede jern før jeg blev gravid, så det er nok også det der er problemet nu

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Stakkels dig 

b vitamin kan hjælpe. 

Hvor langt er du? Det er så forfærdeligt

Det må jeg prøve

Ja det er virkelig ikke sjovt.. det svært at fungere i en hverdag med 3 børn når man har det sådan  

Jamen lægen siger jeg er 9+2 men sygehuset siger jeg er omkring uge 5, så jeg skal op til en scanning mere for at se

Anmeld Citér

20. september 2015

Vilgerneværegravid

Synes du skal et smut forbi lægen. Kunne også være dit stofskifte der er for højt.

Anmeld Citér

20. september 2015

CH2012

Anonym skriver:

Hej piger

Altså jeg oplever også at blive svimmel, ryster osv. Oftest når jeg enten ikk har fået nok at drikke, har stået for længe eller bukket mig, ikk har fået nok at spise i noget tid, mit blodsukker er ved at falde m.m. Eller hvis jeg ikk har slappet af i noget tid.

Derudover kommer der også et tidspunkt hvor kroppens blodkredsløb ændres og der skal bruges mere blod, hvilket også gør jeg bliver dårlig og også føler jeg er ved at besvime....

Men så gælder det om at slappe lidt af... God bedring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.