Helt seriøst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
15 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. september 2015

Anonym trådstarter

Min datter har lige nævnt at hun har fået af vide hun ikke længere må lege med sin veninde pga hendes mor har pels allergi - kan det passe? Uden at træde nogle over tæerne - men helt seriøst? Min datter fnugruller sig og er ALTID pæn i tøjet på den måde da vi jo har et par dyr i huset..... Derudover - hvad gør moren så i busser og toge? Ja undskyld mig men synes det er langt langt ude. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Min datter har lige nævnt at hun har fået af vide hun ikke længere må lege med sin veninde pga hendes mor har pels allergi - kan det passe? Uden at træde nogle over tæerne - men helt seriøst? Min datter fnugruller sig og er ALTID pæn i tøjet på den måde da vi jo har et par dyr i huset..... Derudover - hvad gør moren så i busser og toge? Ja undskyld mig men synes det er langt langt ude. 

Kan jo kun være enig - det lyder langt ude!!!! 

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Kan jo kun være enig - det lyder langt ude!!!! 

Tak!! Sidder jo og er totalt splittet! Det ene øjeblik er jeg faktisk virkelig sur over det også det næste så tænker jeg at jeg jo overreagerer da jeg ikke selv er allergisk... Men hælder helt klart mest til at være sur!

og når jeg går tur med hunden så kommer veninden over og siger "jeg må ikke røre ham Fordi min mor er allergisk" - øh så lad være med at komme over? Ej undskyld men forstår det ikke. 

Anmeld Citér

20. september 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Tak!! Sidder jo og er totalt splittet! Det ene øjeblik er jeg faktisk virkelig sur over det også det næste så tænker jeg at jeg jo overreagerer da jeg ikke selv er allergisk... Men hælder helt klart mest til at være sur!

og når jeg går tur med hunden så kommer veninden over og siger "jeg må ikke røre ham Fordi min mor er allergisk" - øh så lad være med at komme over? Ej undskyld men forstår det ikke. 

Men husk, det er osse synd for veninden, hvis mor der afbryder hendes venskab med din datter  

Jeg har ikke selv nogle allergier, måske nogle herinde kan fortælle om det virkelig kan være SÅ slemt? 

Jeg har i øvrigt 3 langhårede katte og en hund, har ikke oplevet problemer ift legekammerater - eller forældre... Endnu... 

Anmeld Citér

20. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det lyder lidt mærkeligt... For så kan hendes pige ikke lege med nogen der har dyr eller i nærheden af dyr. Det synes jeg faktisk er synd for datteren..

Man kan godt holde sig væk fra busser og toge(hvis de har bil)..

Men det er lidt trist hvis datteren, ikke må komme i nærheden af nogen der har dyr, på grund af det..

Anmeld Citér

20. september 2015

Bebsen

Bebsen skriver:

Men husk, det er osse synd for veninden, hvis mor der afbryder hendes venskab med din datter  

Jeg har ikke selv nogle allergier, måske nogle herinde kan fortælle om det virkelig kan være SÅ slemt? 

Jeg har i øvrigt 3 langhårede katte og en hund, har ikke oplevet problemer ift legekammerater - eller forældre... Endnu... 

.... Jeg havde i øvrigt hældt til den sure side... 

Fint at moren har allergi, men at det skal begrænse datterens sociale liv? 

Havde min dreng fået den besked ville jeg have ønsket moren havde ringet og forelagt problemet, og set om der ikke ku være en løsning, hvis det rent faktisk er så slemt... ku du selv ringe til moren?

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Ja det er lige netop helt vildt synd for hendes datter!!! Og det lyder virkelig som om hun har fået streng besked på det eftersom hun decideret kommer over for at fortælle hun ikke må røre væres hund - helt umotiveret. Som om hun bare slal sige det det så ærgerligt - for begge vores døtre. Hvad synes i jeg skal gøre? 

Anmeld Citér

20. september 2015

Bebsen

Yurie skriver:

Det lyder lidt mærkeligt... For så kan hendes pige ikke lege med nogen der har dyr eller i nærheden af dyr. Det synes jeg faktisk er synd for datteren..

Man kan godt holde sig væk fra busser og toge(hvis de har bil)..

Men det er lidt trist hvis datteren, ikke må komme i nærheden af nogen der har dyr, på grund af det..

Lige præcis, hvad hvis hendes datter i skolen sidder ved siden af en der har dyr i hjemmet?

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

.... Jeg havde i øvrigt hældt til den sure side... 

Fint at moren har allergi, men at det skal begrænse datterens sociale liv? 

Havde min dreng fået den besked ville jeg have ønsket moren havde ringet og forelagt problemet, og set om der ikke ku være en løsning, hvis det rent faktisk er så slemt... ku du selv ringe til moren?

Ja det var lidt det jeg tænkte på.. De bor 3 huse fra os så kunne jo gå derover men det er lidt angst provokerende 

Anmeld Citér

20. september 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Ja det var lidt det jeg tænkte på.. De bor 3 huse fra os så kunne jo gå derover men det er lidt angst provokerende 

Pas nu på med det, hvis du osse er befængt med hår  så var et opkald nok bedre 

Ej, gå over og bank på og tag en snak med moren, det er da skide synd og da specielt når i bor så tæt på hinanden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.