Så blev hun 3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2015

MorDk

Idag fylder min datter 3 år! Tiden flyver afsted! Det er slet ikke til at forstå!! Hun valgte her til morgen at sende sit sut til Julemanden. Mor her er meget stolt! Er spændt på hvordan det kommer til at gå i aften når hun skal sove. Jeg er på aftenvagt så har bedt farmand om at sende en "update" 

Nu skal vi bare holde fast. 

Hvordan tog jeres unger det? Brød De sammen? eller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

Krussedulle

MorDk skriver:

Idag fylder min datter 3 år! Tiden flyver afsted! Det er slet ikke til at forstå!! Hun valgte her til morgen at sende sit sut til Julemanden. Mor her er meget stolt! Er spændt på hvordan det kommer til at gå i aften når hun skal sove. Jeg er på aftenvagt så har bedt farmand om at sende en "update" 

Wow, tænk at hun er 3 år allerede

mine drenge har også givet den til julemanden, alle i en alder af 2,5 år. Og der har absolut ingen ulykkelige situationer været

rigtig meget pøj pøj med det.  

Anmeld Citér

20. september 2015

2babygirls

MorDk skriver:

Tiden går så stærkt. Min lille mus bliver 3 til februar.

Hun stoppede med sutten en uge inden hun blev 2, og tog det meget bedre end hendes mor. nu havde jeg jo ingen baby mere

Anmeld Citér

21. september 2015

MorDk

Der var lidt krise igår da hun skulle sove. Hun græd og ville have sin sut. Hun var ude ved døren og lede efter den og kiggede under sofaen osv. Hun ville bare gerne have sutten tilbage. Men farmand holdt fast og trøstede hende. Hun faldt i søvn og i nat måtte hun også lige snakke om sutten. I morges siger hun så: "Jeg er 3 år og græder ikke mere. Jeg bruger ikke sut mere, mor" Åhhh det er svært at "miste" noget man har kært. Jeg samligner det lidt med at have mistet sin kæreste... Den følelse i kroppen - at der mangler noget og man er rigtig ked af det. Jeg siger til hende at det er ok at savne sin sut og være ked af det. Jeg tror på hun snart glemmer den...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.