Jeg håber ikke at min alder betyder noget, for jeg er kun 25
Jeg ved godt at jeg har god tid til at få de børn jeg skal have, men jeg ville nu gerne have flere inden den store bliver alt for gammel - han er tre nu.
Jeg er begyndt at gå med ham i børnehave de dage jeg har studiedage, men vi skal til at flytte et stykke væk og får derefter knap 4 km til børnehaven, så jeg ved at det desværre ender med at jeg starter bilen og kører..
Jeg vil rigtig gerne bare gå en tur for at gå, men jeg er meget alene med min søn, så synes det bliver lidt kedeligt i længden..
Jeg har desværre meget svært ved at finde motivation når jeg har en meget presset hverdag - jeg tager af sted kl 6.30 og er først hjemme kl 16-16.30 de fleste dage. I øjeblikket går min ugentlige studiedag med at pakke flyttekasser og læsning..
Det er alt sammen dårlige undskyldninger, det ved jeg godt! Men hvor er det bare svært at komme i gang når man ikke har nogen der støtter op omkring det 
jeg ved at jeg har ægløsning da jeg har testet for det siden jul.. Min cyklus er dog ikke regelmæssig og svinger mellem 19 og 35 dage..
Men tak for svar alle sammen :-)
Anmeld
Citér