Jeg synes altid det er monster svært at beregne drikkevarer.... Det kommer lidt an på hvem gæsterne er, syns jeg.... Er det drengene fra den lokale motorcykel klub, ja så noget mere men er de fleste på alder m ens forældre så lidt mindre (ved godt det er MEGET groft sat op
)
det er lidt ligesom når man skal beregne mad... I vores familie er vi glad for mad... Og beregner 200/250 g kød til hver, hvor vi har venner der synes at en steg på 1 kilo og er nok til 8 voksne....
mu skriver du at det er fra middags tid.... Så ryger der måske lidt mindre drikkevarer end hvis festen starter kl 18..... Når det starter v middag tror jeg mange fordufter ved 21-22 tiden....
Mht invitation... Send den ud om en måneds tid m svardato omkring 1 -12.... Det er tidligt og lang tid før, men så drukner den ikke i diverse jule tingel tangel som julefrokoster, skole arrangementer osv.... Og så er der tid til at få de "langsomme" tilbagemeldninger ind inden at catering firmaet skal have svar... Med mindre man antager at "har de ikke svaret inden svar dato er det fordi de ikke kommer" men ville give lidt længere snor når nu det er december du skal have svar i 
Anmeld
Citér