Hele tiden bange for at miste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
2 synes godt om
20. september 2015

Krussedulle

Hej derude

jeg har bare lige brug for at komme ud med mine bekymringer og tanker. 

Jeg har haft lidt af et mareridt af en graviditet indtil nu (16+0 i morgen) 

men i tirsdags fik vi af vide at vi venter en fin lille pige, og vi fik desuden også rigtig gode tal til nf. 

Men, jeg er bare så nervøs!

jeg er ret overvægtig denne gang, og tænker at det måske er derfor jeg ikke rigtig føler at jeg mærker liv (trods jeg er 4 gangs!) 

er der nogen som måske har oplevet det samme? 

Jeg vil jo gerne tro på at vores lille pige, er sund og rask, og har det godt, men gud hvor er det svært! :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

Chellie

Jeg er 15+6 i dag, og har stadig ikke mærket antydningen af liv. Overhovedet  Men jeg er også overvægtig, så jeg tænker, det nok er det samme for dig?

Anmeld Citér

21. september 2015

Krussedulle

Chellie skriver:

Jeg er 15+6 i dag, og har stadig ikke mærket antydningen af liv. Overhovedet  Men jeg er også overvægtig, så jeg tænker, det nok er det samme for dig?

Ja det tror jeg 

men man skal bare sige det højt, så kommer det! Mærkede lillepigen meget tydeligt i går aftes

Anmeld Citér

21. september 2015

Kamilla-m

Krussedulle skriver:

Hej derude

jeg har bare lige brug for at komme ud med mine bekymringer og tanker. 

Jeg har haft lidt af et mareridt af en graviditet indtil nu (16+0 i morgen) 

men i tirsdags fik vi af vide at vi venter en fin lille pige, og vi fik desuden også rigtig gode tal til nf. 

Men, jeg er bare så nervøs!

jeg er ret overvægtig denne gang, og tænker at det måske er derfor jeg ikke rigtig føler at jeg mærker liv (trods jeg er 4 gangs!) 

er der nogen som måske har oplevet det samme? 

Jeg vil jo gerne tro på at vores lille pige, er sund og rask, og har det godt, men gud hvor er det svært! :/

Altså jeg har fem børn, og jeg har ikke mærket liv før omkring uge 20 jeg er ikke overvægtig.

- det afhænger også af hvor moderkagen ligger.

Men pyh hvor husker jeg din bekymring. 

Anmeld Citér

21. september 2015

Krussedulle

Nielsen-mortilfire skriver:

Altså jeg har fem børn, og jeg har ikke mærket liv før omkring uge 20 jeg er ikke overvægtig.

- det afhænger også af hvor moderkagen ligger.

Men pyh hvor husker jeg din bekymring. 

Ja det har du også ret i  

vi har ved en scanning fået bekræftet at moderkagen ligger bagved  

og jeg har endda også mærket hende i dag  

Anmeld Citér

21. september 2015

Chellie

Krussedulle skriver:

Ja det tror jeg 

men man skal bare sige det højt, så kommer det! Mærkede lillepigen meget tydeligt i går aftes

Jeg bliver helt misundelig..!  Jeg er selv førstegangs, så jeg er selvfølgelig ikke helt sikker på, hvad jeg leder efter. Men jeg har ikke engang bobler endnu, og havde egentlig heller ikke forventet at mærke noget særligt før uge 20-stykker.. Selvom jeg allerede nu tager mig selv i at ligge og prøve og mærke efter, flere gange dagligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.