Anonym skriver:
Hvor dejligt at høre at det er gået godt 
Fik du iinnohep og hvor mange gange om dagen sku du sprøjte dig selv og gjorde du det i maven?
Blev du sat i gang? Blødte du meget undee fødslen da du fik bblodfortyndende? Fik
du eekstra scanninger og ka du husk i hvilke uger.
Håber det ok med alle de spørgsmål, er bare glad for der er en jeg ka spørge. Går med alle de her tanker og synes bare ikke lægen sir så meget til det.
Jeg fik fragmin og sprøjtede mig i maveskindet én gang om dagen, altid på samme tidspunkt.
der var ingen komplikationer under fødslen udover at man ikke må få hjælp af en kop eller tang til at få barnet ud. I mit tilfælde trak det derfor lidt ud, da min søn ikke var helt enig med at han skulle ud
Jeg blev sat igang ca 14 dage før tid, men ikke pga genfejlen. Det var fordi jeg udviklede begyndende svangerskabsforgiftning.
Jeg tror, at jeg husker at jeg fik ekstra scanninger. 2 gange før nakkefoldsscanningen, men det var nok mest for at bekræfte graviditeten i forhold til det blodfortyndende medicin. Derudover fik jeg en ekstra scanning mellem NF og Md, samt én efter md. Det er en vurderingssag. Retningslinjerne hedder hver tredje uge, men da mit barn trives fint derinde, vurderede man at det ikke var nødvendigt med scanninger så ofte.
Anmeld
Citér