Nogen der har testet 3+1 og været heldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2015

Appelsin

3+4 og fortsat vildt bange for en bio!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

3+4 og fortsat vildt bange for en bio!!

Den Er så fin den streg 

Anmeld Citér

22. september 2015

Zicla

Jeg kan se den. Jeg var 3+1 da testen blev lige så positiv som din...

Forsigtig tillykke!

Anmeld Citér

23. september 2015

camillabz92

den er fin positiv

her er et billede af min tager 3+4 og er idag 14+1 ..

Anmeld Citér

23. september 2015

Appelsin

camillabz92 skriver:

den er fin positiv

her er et billede af min tager 3+4 og er idag 14+1 ..

Jeg mindes vi også har været i terminsgruppe sammen! Ikke? Her har det været hæsblæsende siden. MA trak sig over fire uger, måtte få piller to gange og der blev overvejet udskrabning, men min krop havde nået at rydde op selv i sidste øjeblik. Fandt ud af at min livmoder er en smule hjerteformet og at jeg har en cyste på 4cm på den ene æggestok. Det har ikke forhindret min krop i at blive gravid igen tilsyneladende... Nu håber jeg at det lykkes! 3+5 ingen tegn på mens, men spændinger i underlivet! Håber sådan! Og dejligt det hår godt for dig! 

Anmeld Citér

23. september 2015

Sedigfor

Appelsin skriver:

tog denne her i eftermiddags, alt for tidligt, jeg ved det godt! 

Og jeg tog alt det her med graviditet så nemt fordi jeg regnede med at det ville tage mindst et år (bliver 32år næste måned) men jeg blev gravid mere eller mindre med det samme, men fik en bio og måneden efter var jeg gravid igen, fik en MA i uge 9. Og selvom jeg havde lovet mig ikke at teste før tid gjorde jeg alligevel! 

Desperation har ik så mange pæne sider ...

det kræver briller at se streg nummer to, men den var der indenfor 5min og man kan ane en svag lyserød farve! Tydeligere at se i virkeligheden!

Kan tredje gang være lykkens gang??

Jeg testede 3+2 meget svag positivt og har nu en datter på næsten 6 mdr (:

Anmeld Citér

23. september 2015

camillabz92

Appelsin skriver:

Jeg mindes vi også har været i terminsgruppe sammen! Ikke? Her har det været hæsblæsende siden. MA trak sig over fire uger, måtte få piller to gange og der blev overvejet udskrabning, men min krop havde nået at rydde op selv i sidste øjeblik. Fandt ud af at min livmoder er en smule hjerteformet og at jeg har en cyste på 4cm på den ene æggestok. Det har ikke forhindret min krop i at blive gravid igen tilsyneladende... Nu håber jeg at det lykkes! 3+5 ingen tegn på mens, men spændinger i underlivet! Håber sådan! Og dejligt det hår godt for dig! 

det kan godt være vi har det, må indrømme jeg ikke kan huske alt ... men jeg vil krydse alt hvad der kan for at det er lykkes for dig  

Anmeld Citér

24. september 2015

Appelsin

3+6 og bliver kun langsomt farvet dog inden tidsrammen og så er jeg vildt bange for den bio!!!!

Anmeld Citér

24. september 2015

Sedigfor

Appelsin skriver:

3+6 og bliver kun langsomt farvet dog inden tidsrammen og så er jeg vildt bange for den bio!!!!

Nu hvor stregen bliver tydeligere og tydeligere, så prøv at slappe af, ved godt det er svært. Jeg testede først så flot positiv som dig i uge 5+4, og jeg har da en datter nu, så krydser fingre for den lille bandit bliver ��

Anmeld Citér

24. september 2015

Appelsin

Sedigfor skriver:

Nu hvor stregen bliver tydeligere og tydeligere, så prøv at slappe af, ved godt det er svært. Jeg testede først så flot positiv som dig i uge 5+4, og jeg har da en datter nu, så krydser fingre for den lille bandit bliver ��

Mange tak! Det er skrækkeligt som en bio og en MA kan ruske i ens tro på at det en dag lykkedes!! 

Jeg vil prøve på at køre pulsen ned! 

Tak for opmuntring!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.