Positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Vingummien

Nu er Emil inde og få sig en lille lur, hentede ham kl 14 og han har bare været så glad hele dagen, i morges inden vi afleverede ham, var han helt op og køre glad og tilfreds og snakkede løs, hostede næsten ikke.

De sagde han havde været glad og fræk hele dagen, leget fange leg med en af de andre små på hans stue, eller det vil sige Emil jagtede ham imens han grinede over hele hovedet, han har spist masser af mad til middag og da jeg hentede ham spiste han lidt over 2 skiver franskbrød, så appetiten er super god.

Han er mor syg, så det eneste tidspunkt han pylre lidt nu her efter han er kommet hjem er hvis jeg ikke lige tager ham op med det samme han ber om det,  ellers er han bare glad, så tør vi håbe på at han er ved at være frisk igen.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Nu er Emil inde og få sig en lille lur, hentede ham kl 14 og han har bare været så glad hele dagen, i morges inden vi afleverede ham, var han helt op og køre glad og tilfreds og snakkede løs, hostede næsten ikke.

De sagde han havde været glad og fræk hele dagen, leget fange leg med en af de andre små på hans stue, eller det vil sige Emil jagtede ham imens han grinede over hele hovedet, han har spist masser af mad til middag og da jeg hentede ham spiste han lidt over 2 skiver franskbrød, så appetiten er super god.

Han er mor syg, så det eneste tidspunkt han pylre lidt nu her efter han er kommet hjem er hvis jeg ikke lige tager ham op med det samme han ber om det,  ellers er han bare glad, så tør vi håbe på at han er ved at være frisk igen.... 

Dejligt han har været i super godt humør...

Krydser for det er ved at være over med ham....

Anmeld

17. september 2009

Sweet1978

Godt at høre søde, krydser

Anmeld

17. september 2009

NaFe

Vor er det bare super godt a høre...

håber også det fortsætter i denne stil, men en glad og fræk dreng..hehe

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

Det gør vi godt nok også herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.