Menopur ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2015

*Agnete*

Så fik vi været på Holbæk igår . Og min tanke holdt stik , de havde glemt at tage den kromosomanalyse :-( så nu skulle behandlingen enten aflyses eller også skulle min mand havde taget testen dd. hvis vi skulle fortsætte behandlingen skulle han havde taget den igår for at undgå jeg skulle have lavet fostervandsprøver og moderkage biopsi hvis det lykkedes i dette forsøg . Vi er fortsat i behandlingen og min mand har fået tager prøven . Jeg fik sidste gang gonal f men nu ville de have jeg skulle prøve menopur ? Nogle der har erfaring med menopur ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

nielsen80

*Agnete* skriver:

Så fik vi været på Holbæk igår . Og min tanke holdt stik , de havde glemt at tage den kromosomanalyse :-( så nu skulle behandlingen enten aflyses eller også skulle min mand havde taget testen dd. hvis vi skulle fortsætte behandlingen skulle han havde taget den igår for at undgå jeg skulle have lavet fostervandsprøver og moderkage biopsi hvis det lykkedes i dette forsøg . Vi er fortsat i behandlingen og min mand har fået tager prøven . Jeg fik sidste gang gonal f men nu ville de have jeg skulle prøve menopur ? Nogle der har erfaring med menopur ?

Æv hvor træls, må jeg spørge om, hvorfor I skal have kromosom analyse?

mht menopur - har prøvet puregon, gonal f og menopur. Det var på menopur, at det lykkes for os, men tror ikke det gør den helt store forskel. Min klinik siger, de ser en lille tendens med menopur, som hedder færre æg til gengæld højere kvalitet. Men det er vist individuelt, hvordan man reagerer på hormonerne( og desuden forskelligt fra gang til gang, selv med samme dosis og mærke).

Det værste ved menopur er nålene, som jeg synes, er noget sløve, og derfor kræver, man stikker ret hårdt. Havde jeg skulle det de første gange, ville det havde været svært. Et godt råd er ikke at putte dem i køleskabet, men ha dem ved siden af.

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

19. september 2015

Newsence

Jeg har prøvet menopur og ja vi fik da en datter... Du skal have selve væsken i køleskabet.. Nålene må under ingen omstændigheder i køleskabet... 

Men ja jeg havde ganske få bivirkninger... Fik bumser i ansigtet som en teenager men det var også det... Så ja syntes det var fint.. Og der var fine æg hver eneste måned så det virkede jo..

held og lykke 

Anmeld Citér

19. september 2015

ønskebørn74

*Agnete* skriver:

Hej søde. I det sidste forsøg lavede de om og jeg fik menopur.. Og weeehooo.. Det var det forsøg drengene blev lavet i.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.