Så fed danefæ jakke :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. september 2015

Mullesmith

Hej

er ved at købe en brugt danefæ jakke, men er kommet i tvivl med størrelsen. Det er en XXL og jeg bruger normalt tøj i str.44-46. Og målet 112 over brystet. Lidt mere om maven lige nu hvor jeg er gravid men det forsvinder jo igen. Kan bare ikke stå for jakken så må købe den, om ik andet til efter jeg har født �� hvilke. Størrelse har i, hvis nogen af jer har en danefæ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

Paddehatten

Mullesmith skriver:

Hej

er ved at købe en brugt danefæ jakke, men er kommet i tvivl med størrelsen. Det er en XXL og jeg bruger normalt tøj i str.44-46. Og målet 112 over brystet. Lidt mere om maven lige nu hvor jeg er gravid men det forsvinder jo igen. Kan bare ikke stå for jakken så må købe den, om ik andet til efter jeg har født �� hvilke. Størrelse har i, hvis nogen af jer har en danefæ?

Uh ja den er fin  

Jeg har en M, dog en anden model, og er en M normalt, så jeg vil sige de er normale i størrelsen. Nogle modeller sidder lidt til ved brystet pga. snittet, så hvis det er muligt, så få lige oplyst et mål over brystet. Alternativt kan du gå ind på Danefæs hjemmeside og se et måleskema på deres tøj, så har du lidt at gå efter 

Anmeld Citér

19. september 2015

Mullesmith

Paddehatten skriver:

Uh ja den er fin  

Jeg har en M, dog en anden model, og er en M normalt, så jeg vil sige de er normale i størrelsen. Nogle modeller sidder lidt til ved brystet pga. snittet, så hvis det er muligt, så få lige oplyst et mål over brystet. Alternativt kan du gå ind på Danefæs hjemmeside og se et måleskema på deres tøj, så har du lidt at gå efter 

Skal nemlig have en XXL ifølge danefæ hjemmesiden. Men kommer alligevel i tvivl  men altså det kan ikke gå helt galt. 700kr for en jakke det ellers koster 1500kr, Jow tak 

Anmeld Citér

19. september 2015

Muffinmus

De har faktisk tit jakker på tilbud inden på deres hjemmeside �� har selv haft fire vinterjakke. Skøn jakke, men tynde er de og ikke så gode til den kolde vinter, men fin til den lune.  Bruger normalt m også i disse jakker

Anmeld Citér

20. september 2015

Mullesmith

MariaE skriver:

De har faktisk tit jakker på tilbud inden på deres hjemmeside �� har selv haft fire vinterjakke. Skøn jakke, men tynde er de og ikke så gode til den kolde vinter, men fin til den lune.  Bruger normalt m også i disse jakker

Den er så endnu tyndere denne jakke, da det er en midseason model. Var bare i tvivl om deres angivne mål passer! Men hvorfor skulle de dog ikke gøre det. Gør vel heller ikke noget hvis den sidder lidt løst så der er plads til en tyk trøje inden under 

Anmeld Citér

20. september 2015

dorthemus

Jeg synes de er små i str. 

Anmeld Citér

20. september 2015

Mullesmith

dorthemus skriver:

Jeg synes de er små i str. 

Ok det håber jeg at de er bare lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.