Lisbeth2910!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2009

oo

Så er det tid igeeeeen, piiiger: Lisbeth skal teste imorgen tidlig. hun har kæmpet en brav kamp for barn nummer to og har allerede fået to utydelige streger i denne uge, men pga behandling kan man ikke stole på streger før på klinikkens testdato, så vil I ikke allesammen være med at til  for, at de to streger er babystreger og ikke hormonstreger?

Jeg sidder i hvert fald med sommerfugle i maven og glæder mig til at høre resultatet imorgen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

oo

sorry...jeg kan ikke mine datoer...det er først den 19. hun skal teste, men en dag ekstra med krydsede naller kan vist ikke skade

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så må du bombe den op igen i morgen 

Men masser af god testings karma fra mig

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Det kan du tro jeg vil

Jeg hepper og  til mine fingre bliver ømme, på at Lisbeth tester POSITIVT så hun kan få sit længe ønskede barn nr. 2

HEP HEP HEP Lisbeth

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

sorry...jeg kan ikke mine datoer...det er først den 19. hun skal teste, men en dag ekstra med krydsede naller kan vist ikke skade

Det kan aldrig skade at være lidt tidligt ude

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan sagtens holde mine fingre krydsede to dage Go Lisbeths underliv!!!!

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

....Meeen jeg tror nu den er der....med alle hendes positive snyde-tests og symptomer så er der vist ingen tvivl...men jeg glæder mig til, at høre det endelige testresultat lørdag (eller fredag)  

Anmeld

17. september 2009

oo

dorthemus skriver:

....Meeen jeg tror nu den er der....med alle hendes positive snyde-tests og symptomer så er der vist ingen tvivl...men jeg glæder mig til, at høre det endelige testresultat lørdag (eller fredag)  

ja oss mig!

Anmeld

18. september 2009

oo

Tillykke Lisbeth!!  hvor er det bare dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.