Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Har nogle af jer erfaringer med Signes scanningsklinik i Aarhus?
Gode? Dårlige?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meget gode Hun er så dygtig og giver sig virkelig tid til at forklare. Helt klart alle pengene værd hos hende
LykkeB skriver: Meget gode Hun er så dygtig og giver sig virkelig tid til at forklare. Helt klart alle pengene værd hos hende
Tak for dit svar.
Hun får også gode anmeldelser, når man googler hende, men der er kun fem, så det giver måske ikke et helt retvisende billede.
Vil lige opdatere tråden,hvis andre skulle falde over den... Vi besøgte Signes klinik,og det var en fantastisk oplevelse! Vi vil til enhver tid anbefale Signe :-)
Hej, jeg ved godt, at det er en lidt gammel tråd nu, men har I hørt noget om Scanningsjordemoderen i Århus? Den hedder cyclusklinik.dk nu..
Jeg er i tvivl om de er lige så gode som Signes??
K-Århus skriver: Hej, jeg ved godt, at det er en lidt gammel tråd nu, men har I hørt noget om Scanningsjordemoderen i Århus? Den hedder cyclusklinik.dk nu.. Jeg er i tvivl om de er lige så gode som Signes??
Har prøvet begge to, og de er begge gode. Meget professionelle, søde og dygtige. På cyklusklinikken får man dog lidt mere med hjem. Vi fik en lang rulle med billeder samt en dvd med hele scanningen på. Hos Signe får man 5-10 billeder med og ingen dvd
Okay, mange tak for svar :-)
Bliver spændende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128