Erfaringer med Signes scanningsklinik i Aarhus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
6 svar
4 synes godt om
18. september 2015

Lisbeth1985

Hej piger.

Har nogle af jer erfaringer med Signes scanningsklinik i Aarhus?

Gode? Dårlige?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

LykkeB

Meget gode �� Hun er så dygtig og giver sig virkelig tid til at forklare. Helt klart alle pengene værd hos hende��

Anmeld Citér

18. september 2015

Lisbeth1985

LykkeB skriver:

Meget gode �� Hun er så dygtig og giver sig virkelig tid til at forklare. Helt klart alle pengene værd hos hende��

Tak for dit svar.

Hun får også gode anmeldelser, når man googler hende, men der er kun fem, så det giver måske ikke et helt retvisende billede.

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Lisbeth1985

Vil lige opdatere tråden,hvis andre skulle falde over den... Vi besøgte Signes klinik,og det var en fantastisk oplevelse! Vi vil til enhver tid anbefale Signe :-)

Anmeld Citér

30. november 2015

M-Århus

Hej, jeg ved godt, at det er en lidt gammel tråd nu, men har I hørt noget om Scanningsjordemoderen i Århus? Den hedder cyclusklinik.dk nu.. 

Jeg er i tvivl om de er lige så gode som Signes?? 

Anmeld Citér

30. november 2015

ninibadini

K-Århus skriver:

Hej, jeg ved godt, at det er en lidt gammel tråd nu, men har I hørt noget om Scanningsjordemoderen i Århus? Den hedder cyclusklinik.dk nu.. 

Jeg er i tvivl om de er lige så gode som Signes?? 

Har prøvet begge to, og de er begge gode. Meget professionelle, søde og dygtige. På cyklusklinikken får man dog lidt mere med hjem. Vi fik en lang rulle med billeder samt en dvd med hele scanningen på. Hos Signe får man 5-10 billeder med og ingen dvd

Anmeld Citér

2. december 2015

M-Århus

Okay, mange tak for svar :-) 

Bliver spændende! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.