LykkeB skriver:
Hej alle.
Sagen er den at vi står og skal have en lillebror i slut november. Min søn er 3 år og planen var egentlig at alle hans "gamle" madrasser skulle genbruges til lillebror. Altså til vuggen, liften, barnevognen og tremmesengen. Madrasserne har været ret dyre og de ser stadig så nye ud. Men nu er jeg kommei i tvivl, da jeg hører rundt omkring, at brugte madrasser kan frembringe allergi men også vuggedød!
Hvad ville i gøre? Ville i bruge storebrors madrasser, eller investere i så mange nye?
Hilsen Line.
Lillebror kommer jo til at få storebrors "bakterier" uanset hvad, så om nogen af hans "allergifremkaldende stoffer" sidder i madrassen også, gør vist ikke den store forskel.
Og så skal du tænke på, at der mellem selve madrassen og lillebror jo højst sandsynligt vil være både lagen, tisselagen og lillebrors tøj det meste af tiden, så sandsynligheden for at der skulle ske en negativ påvirkning af lillebror pga brugt madras er nærmest ikke-eksisterende
- her kommer lillebror inden for de næste 4 uger, og han skal altså også genbruge alle storebrors ting INKL. Madrasser 
Anmeld
Citér