Skifte vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2015

Anonym trådstarter

Håber sådan nogen kan hjælpe lidt. Jeg er enormt ked af min søns vuggestue og synes jeg har forsøgt, men jeg græder hver morgen efter jeg har afleveret ham, så det duer simpelthen ikke mere. Hvad skal jeg gøre for at skifte ham? Kan jeg gøre det via borger.dk? Håber nogen kan råde og vejlede lidt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

sne190810

Er du ked af din søns vuggestue, eller er din søn? 

Eller jer begge? 

Umiddelbart ville jeg tror, at du ville kunne ringe til pladsanvisningen og få hjælp, ift. de steder som har mindst ventetid m.m. 

Men hvad ligger til grund for at ville flytte fra den nuværende vuggestue, hvis jeg må spørge? :-) 

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym trådstarter

Som skrevet længere oppe er JEG ked af vuggestuen og græder efter at have afleveret ham hver morgen. Kort fortalt er pædagogerne derude ubehagelige og meget lidt venlige. Jeg var til møde dernede inden han startede og fik et fantastisk indtryk og fik fortalt en masse om stedet - desværre har de ikke gjort en af de ting hun talte om til formødet. Jeg har forsøgt at tale med pædagogerne, men de foragter på alle måder mig, ligeså meget som jeg foragte det. Når alt kommer til alt, kan jeg bare ikke have min søn i en vuggestue hvor jeg ikke bryder mig om de mennesker der arbejder der - ikke med god samvittighed og slet ikke med mine arbejdstider.

Men ville egentlig hellere høre fra nogen der ved lidt om processen? Kan det gøres via borger.dk?

Anmeld Citér

18. september 2015

Julemusen

Anonym skriver:

Som skrevet længere oppe er JEG ked af vuggestuen og græder efter at have afleveret ham hver morgen. Kort fortalt er pædagogerne derude ubehagelige og meget lidt venlige. Jeg var til møde dernede inden han startede og fik et fantastisk indtryk og fik fortalt en masse om stedet - desværre har de ikke gjort en af de ting hun talte om til formødet. Jeg har forsøgt at tale med pædagogerne, men de foragter på alle måder mig, ligeså meget som jeg foragte det. Når alt kommer til alt, kan jeg bare ikke have min søn i en vuggestue hvor jeg ikke bryder mig om de mennesker der arbejder der - ikke med god samvittighed og slet ikke med mine arbejdstider.

Men ville egentlig hellere høre fra nogen der ved lidt om processen? Kan det gøres via borger.dk?

Ved os i Aalborg er det via pladsanvisningen. Jeg ville ringe ind til dem og høre ind til mulighederne for at skifte vuggestue da der måske ikke er plads i en i nærheden eller kø til en anden vuggestue. Ellers er dagpleje måske en mulighed da man, i hvert fald i mit tilfælde, bliver mere tryg som forældre ved at aflevere vef en fast dagplejemor. Håber du finder en løsning! 

Anmeld Citér

18. september 2015

sne190810

Anonym skriver:

Ja, som skrevet før - kontakt pladanvisningen, da du skal skives op til en ny plads et andet sted. Førend du har en ny plads, kan du jo ikke flytte din søn nogle steder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.