Kløe på skamlæber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2015

Anonym trådstarter

De sidste 2 dage har jeg ud af det blå fået en latterlig altoverskyggende kløe på indersiden af de inderste skamlæber, det forsvinder ligesom det dukkede op, bare lige pludselig.

Der er ingen smerter ellers, har kigget det hele dernede, ingen rødme, ingen lugtende udflåd osv... Det kommer gerne samtidig med slimhinderne i min næse stopper helt til...

Er det noget i andre gravide oplever? Jeg har ikke lidt af det i tidligere graviditeter... Jeg fristes til at tro det er svamp, men A så burde det ikke komme og gå , B burde der jo være rødme og C så virker det mærkeligt at andre slimhinder opfører sig mærkeligt...

Hvad tror i? Er det en bivirkning af graviditeten eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

De sidste 2 dage har jeg ud af det blå fået en latterlig altoverskyggende kløe på indersiden af de inderste skamlæber, det forsvinder ligesom det dukkede op, bare lige pludselig.

Der er ingen smerter ellers, har kigget det hele dernede, ingen rødme, ingen lugtende udflåd osv... Det kommer gerne samtidig med slimhinderne i min næse stopper helt til...

Er det noget i andre gravide oplever? Jeg har ikke lidt af det i tidligere graviditeter... Jeg fristes til at tro det er svamp, men A så burde det ikke komme og gå , B burde der jo være rødme og C så virker det mærkeligt at andre slimhinder opfører sig mærkeligt...

Hvad tror i? Er det en bivirkning af graviditeten eller? 

hmm.. 

Jeg får det i forbindelse med ægløsning og op til mens, men det har jo ikke noget med graviditet at gøre. 

Selv har jeg tænkt, at der er ændringer i miljøet dernede - måske er det også det samme for dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.