Gud hvor er vi forskellige!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
2 svar
6 synes godt om
18. september 2015

Mor til 3 piger

Min mand og jeg har været par i 15 år - og har sammen 3 børn! Nogle gange har jeg været ved at gå ud af mit gode skind, da vi bare er SÅ forskellige.... Jeg har, helt ærligt, flere gange tænkt,  "måske ville det være lettere alene". Men vi finder altid en løsning på problemerne....og kommer videre. Jeg er begyndt, at skrive vores historie/fortællinger ned, da det giver mening for mig..... Jeg har naturligvis valgt en humoristisk stil, så det også er sjov læsning!! Jeg lover jer et godt grin..... Kh

http://applaus.bloggersdelight.dk/gud-hvor-er-vi-forskellige/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Bshizzle

Applaus skriver:

Min mand og jeg har været par i 15 år - og har sammen 3 børn! Nogle gange har jeg været ved at gå ud af mit gode skind, da vi bare er SÅ forskellige.... Jeg har, helt ærligt, flere gange tænkt,  "måske ville det være lettere alene". Men vi finder altid en løsning på problemerne....og kommer videre. Jeg er begyndt, at skrive vores historie/fortællinger ned, da det giver mening for mig..... Jeg har naturligvis valgt en humoristisk stil, så det også er sjov læsning!! Jeg lover jer et godt grin..... Kh

http://applaus.bloggersdelight.dk/gud-hvor-er-vi-forskellige/

Jeg må indrømme at jeg kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet 

Men af egen erfaring så kan 2 helt forskellige personer være skabt til hinanden. 

Min kæreste og jeg er osse SÅ forskellige, og jeg ved aldrig hvordan han tænker.. Men én ting er sikkert.. 

Han har et stort ego !!!! 

Ja.. Nogle gange kan de kære mænd være pisse irriterende og ikke forstående! - Men tror osse de tænker sådan om os til tider... Og specielt under en graviditet hvor vi ikke er helt os selv 

Anmeld Citér

18. september 2015

Loa

Har du læst Louise trilogien? Det lyder SÅ meget som et kapitel derfra  

Ret skægt

Du skriver interessant, men der måtte godt komme endnu mere humor ind i det for min skyld ( selvom du selvfølgelig ikke skriver det for min skyld )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.