Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej alså nu må i hjælpe manden og jeg er så meget uenig i navn til vores lille pige som kommer til december vi har i forvejen Freja på 3 år og vi ved mellem navne og efternavn men fornavn det vi åbenbart ikk gode til
er der nogen der har forslag ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullefreja skriver: Ej alså nu må i hjælpe manden og jeg er så meget uenig i navn til vores lille pige som kommer til december vi har i forvejen Freja på 3 år og vi ved mellem navne og efternavn men fornavn det vi åbenbart ikk gode til er der nogen der har forslag ?
Min lille datter hedder Viola, ellers kunne jeg godt lide Ella og Agnete..
Hvad med
Ditte
Idun
Liv
Luna
Thea
Gry
Ronja
Mille
Linea
Flora
Livia
Elise
Dagmar
Min mand og jeg, var også MEGET uenige, da vi ventede vores datter. Han var vild med Ellen, og jeg var vild med Alberte. Efter en rigtig dejlig fødsel, blev han blød i knæene, og hun kom til at hedde Alberte
Men vi havde også Sofie, Josefine, Leah og Olivia oppe og vende
Kathrine86 skriver: Min mand og jeg, var også MEGET uenige, da vi ventede vores datter. Han var vild med Ellen, og jeg var vild med Alberte. Efter en rigtig dejlig fødsel, blev han blød i knæene, og hun kom til at hedde Alberte Men vi havde også Sofie, Josefine, Leah og Olivia oppe og vende
Vi har os snakket om Sofie og manden kan godt lide navnet Sabrina
Zenia xenia
laura
pernille
sofia sofie
anna
petrine
sara sarah
luna
Elsa
nanna
Donna
malene
Maria,Michelle , micheal ,Mie .ena,bethina ,Bettina ,betina ,Trine ,Mille .rikke,Eva,Nina ,Ulla ,elsabert .ella,kaya ,Jette ,stephine, Julie ,Julia .lena,Kristine ,melani ,stella,nedde,dicte ,chili,rosa,melissa ,nora,Anette ,Jeanette
Nora passer godt ned Freja
Mie
Ellen
Agnes
Astrid
Marianne
Maren
Lis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128