Argh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.855 visninger
20 svar
1 synes godt om
17. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg har ventet 2 mdr nu på su tillægget som enlig forsørger.

- su vejlederen på min skole ved intet siger hun. Hvad kan man evt gøre for at fremskynde det lidt,  jeg kan jo ikke blive ved 

Banken.vil ikke hjælpe mere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Jeg har ventet 2 mdr nu på su tillægget som enlig forsørger.

- su vejlederen på min skole ved intet siger hun. Hvad kan man evt gøre for at fremskynde det lidt,  jeg kan jo ikke blive ved 

Banken.vil ikke hjælpe mere.

kontakt du styrelsen og hør hvad der sker i din sag

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

kontakt du styrelsen og hør hvad der sker i din sag

Det har jeg også prøvet. De kan kun svare på generelle henvendelser de kan ikke gå ind i min sag.

Anmeld Citér

17. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det har jeg også prøvet. De kan kun svare på generelle henvendelser de kan ikke gå ind i min sag.

Men hvad står på "min su" er den under behandling eller? 

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Men hvad står på "min su" er den under behandling eller? 

Der står bare at de har modtaget papirer fra studie vejlederen med dokumentation på at jeg er enlig.

Anmeld Citér

17. september 2015

An&Jo

Er du godkendt til ekstra ordinær børnefamilieydelse?? Su forsørgertillæg godkendes kun hvert kvartal og det er i forbindelse med når børnefamilieydelsen udbetales.. Sådan er det fordi at det er den eneste måde su kan kontrollere om du virkelig er single

Anmeld Citér

17. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Der står bare at de har modtaget papirer fra studie vejlederen med dokumentation på at jeg er enlig.

Så synes jeg du skal kontakte din SU-vejleder  igen. For hun kan (og skal) gøre mere end du selv kan. Hun kan kontakte dem og høre hvor langt de er med din sag. Og hvorfor der ikke sker noget. 

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Er du godkendt til ekstra ordinær børnefamilieydelse?? Su forsørgertillæg godkendes kun hvert kvartal og det er i forbindelse med når børnefamilieydelsen udbetales.. Sådan er det fordi at det er den eneste måde su kan kontrollere om du virkelig er single

Ja, det har jeg været siden april

Og det w det dokumentation de har fået.

Det har ikke været et problem før for to.mdr.siden fordi jeg har.været på barsel.

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Så synes jeg du skal kontakte din SU-vejleder  igen. For hun kan (og skal) gøre mere end du selv kan. Hun kan kontakte dem og høre hvor langt de er med din sag. Og hvorfor der ikke sker noget. 

Det vil jegprøve igen. Hun har sagt hver gang at jeg har ringet at jeg skal have toldmodigjed.

Anmeld Citér

17. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det vil jegprøve igen. Hun har sagt hver gang at jeg har ringet at jeg skal have toldmodigjed.

Ja men 8 uger er dæleme også at ha tålmodighed. Der står på SU.dk at du kan forvente en behandlingstid på 3-4 uger. Hvis alle dokumenter er i orden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.