Bækkenbundskugler til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.398 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 28. Uge, jeg har aldrig været god til at huske knibeøvelserne 

nu kan jeg dog ikke altid holde på vandet mere, og kan ikke stoppe strålen når jeg tisser... Jeg har mistet følingen med hvordan man kniber rigtgt. Derfor har jeg googlet rundt og kan læse mig til at der findes kugler til gravide (måske man godt må bruge alm kugler selvom man er gravid??)

men kan ikke finde dem nogle steder? Eller kan man evt bruge alm kugler? I så fald hvad vil i anbefale til en totalt nybegynder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

LOL

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 28. Uge, jeg har aldrig været god til at huske knibeøvelserne 

nu kan jeg dog ikke altid holde på vandet mere, og kan ikke stoppe strålen når jeg tisser... Jeg har mistet følingen med hvordan man kniber rigtgt. Derfor har jeg googlet rundt og kan læse mig til at der findes kugler til gravide (måske man godt må bruge alm kugler selvom man er gravid??)

men kan ikke finde dem nogle steder? Eller kan man evt bruge alm kugler? I så fald hvad vil i anbefale til en totalt nybegynder?

Jeg har også tænkt mig at anskaffe mig nogle kugler til at træne op efter fødslen  

Har fundet nogle inde på sinful.dk, du skal søge på bækkenbundskugler. Ellers tror jeg de fleste sexshops har dem. Held og lykke med dem 

Anmeld Citér

17. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tror ikke du skal have specielle kugler fordi du er gravid. Man må jo også gerne have set som man plejer selvom du er gravid

Jeg har også et sæt fra sinful.dk som jeg er glad for

Anmeld Citér

17. september 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg tror ikke du skal have specielle kugler fordi du er gravid. Man må jo også gerne have set som man plejer selvom du er gravid

Jeg har også et sæt fra sinful.dk som jeg er glad for

Du har nok ret, da jeg sad og læste om kuglerne kom det bare op at der var nogle specielt til gravide...  

jeg må vidst prøve sinful 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.