Typisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Vinker

Jeg har lige skrevet en uopfordret ansøgning til Post Danmark som jeg skal ha sendt. Jeg går derfor op i Fakta for at købe frimærke. Da jeg så kommer derop tænker jeg om der måske var noget vi manglede derhjemme.... Jooo en pakke smør, hva med noget frugt så jeg kan lave en frisk smoothie? Fandt også en jucie med grape og vindruer. Og så lige en flaskevand til gåturen hjem.

Jeg betaler for varerne og går hjemad igen med fagnen fuld - nægtede selvfølgelig at købe en pose!

Da jeg næsten er helt hjemme (det tar ca 15-20min at gå hver vej) går det op for mig at jeg selvfølgelig har glemt at købe frimærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

anna-jonas

Kender det kun alt for godt.................................... Du må afsted igen.........................det er jo gratis motion.

Anmeld

17. september 2009

oo

det tog mig cirka fire dage at få sendt et brev til Mette, så jeg kender det virkelig godt, hold op hvor har jeg stået i entreen mange gange og højt udbrudt  "AAAJJJ" 

Anmeld

17. september 2009

Bondepigen

Kender det osse alt for godt....

Var i fakta den anden dag. Da alle varerne var kørt over båndet opdagede jeg, at jeg ikke havde min pung med, så jeg måtte efterlade varerne og hente min pung. Da jeg så kom derned igen opdagede jeg at mit dankort ikke var i pungen... så jeg måtte hjem én gang til....Grrrr...

Anmeld

17. september 2009

Bondepigen

18. september 2009

Dictes mor

Hi hi, ja sådan er det bare alt for tit, typisk!

Anmeld

18. september 2009

Karo

Ja det er bare typisk. Jeg plejer at gøre det sammen med gær. Dog husker jeg det i forretningen, men jeg overser det på båndet og kommer derfor hjem uden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.