Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har en (tror jeg) positiv æl test, vi havde sex igår aftes, skal vi så have igen eller vente til imorgen??
Tager lige et billede af testen...
har mens smerter i højre side...
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi fik at vide på vores fertilitetsklinik,at sæd kan overleve fire dag,så i burde være dækket ind de næste par dage:-) Hvis det var mig,ville jeg dog udnytte enhver lejlighed;-)
Lisbeth1985 skriver: Vi fik at vide på vores fertilitetsklinik,at sæd kan overleve fire dag,så i burde være dækket ind de næste par dage:-) Hvis det var mig,ville jeg dog udnytte enhver lejlighed;-)
Men er det ikke noget med at det er bedst hver anden dag eller hvordan er det lige..
Mortiltopigerxx skriver: Men er det ikke noget med at det er bedst hver anden dag eller hvordan er det lige..
Jo,hver anden dag:-)
Lisbeth1985 skriver: Jo,hver anden dag:-)
Okay tror nu alligevel vi tager idag med, selvom det bliver lidt påduttet
Gi den gas det er ikke alt sæd der kan holde sig i 4 dage og der er masser af sædceller selvom i dyrker sex hver dag
Snevejr84 skriver: Gi den gas det er ikke alt sæd der kan holde sig i 4 dage og der er masser af sædceller selvom i dyrker sex hver dag
Tak :-)
er æl testen positiv eller mon først imorgen?
Mortiltopigerxx skriver: Tak :-) er æl testen positiv eller mon først imorgen?
Den er positiv
Snevejr84 skriver: Den er positiv
Dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128